9 Ekim 2010 Cumartesi

Buz Gibi Bir Hafta Sonu

Gökyüzü grili siyahlı,  hava buz gibi,  sokaklar ıslak....


En sevmediğim tablo....


Bu sene mevsimler ne garip, ne yaz gelmek bildi , ne de kış.


Sanki geciktiler gibi.


Temmuz ayı iki gün yağmurla  üç gün çöl sıcağıyla geçti....


Ama bu gün anladık ki kış gerçekten geldi.


Sanki kar yağacakmış gibi soğuk istanbul.


Bu soğuk havada aldığım mini mini şeylere bakıp mutlu olmayı planlıyorum (:










Kupaların üstündeki aptal pisicikleri çok sevdimmm..

Aslında tantitoni ama ben esse 'den tanesini beş liraya aldım.

Sanırım ellerindeki son ürünleri böyle uygun fiyata satıyorlardı.







Zeytinliklerim de tam benim istediğim boyutta, hem de beyaz.

Paşabahçedekiler de yeşil yeşil zeytin yaprakları var, onları hiç sevmemiştim.

Ama bu benim minişler çok tatlı.

Hem anneme hem de kendime aldım hemen....


Geçtiğimiz hafta sonu evdekilere brunch hazırlamıştım anneme aldığım zeytinlikleri de kullandım.

Dizdim zeytinlerimi sıra sıra, üzerlerine kekikle kırmızı biberi ekledim.

Mis gibi oldular (:



Evdekilerden de kişi başı yirmi beş lira giriş ücreti istedim (:



Umarım hafta sonunuz bu resimler gibi  rengarenk, huzur dolu ve yavaş yavaş geçer.

Evinizin tadını doyasıya çıkarmanız dileğiyle...



3 yorum:

  1. sen de benim gibi İstabul'un baharcılarındansın galiba =)=)

    YanıtlaSil
  2. 3tanesi 5 lira mı yaa hala varndr ki tam iş yerimlk

    YanıtlaSil
  3. sonbaharın, kışın getirdiği hüzne karşı iç açıcı bir yazı ve fotolar.

    esse çok iyi.
    erkeğim ama oysho severim bir de.
    inceler bakarım.

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme