14 Kasım 2009 Cumartesi

Lush Siparişlerim










Geçen ay yüz yıkama jelimin ve toniğimin bitmek üzere olduğunu farkettim. O sırada da bir kaç arkadaşımın bloğunda lush ürünlerinden çok memnun olduklarına dair yazılar okudum ve hemen bu ürünlere sahip olmam gerektiği kanısına vardım. Sipariş kısmından başlayacak olursak; lush, web sitesi üzerinden ve telefon ile sipariş alarak ürünlerinin satışını yapıyor. Diyelim ki siparişinizi bu gün verdiniz,ürünler yarın hazırlanıp kargoya veriliyor ve ertesi gün iş saatleri içerisinde elinize ulaştırılıyor. Benim siparişimin perşembe günü elime ulaşması gerekirken cumartesi günü teslim alabildim. Sebebi ise vermiş olduğum siparişin lush temsilcilerinin ekranında gözükmemesiydi. Mail ile kendilerini uyardıktan sonra benimle ilgilenip siparişimi kargoladılar. Bazi sitelerde böyle problemlerin yaşanması muhtemel,size tavsiyem sipariş verdikten sonra karşı tarafa ulaşıp ulaşmadığı konusunda bilgi almanız. Normalde net üzerinden verilen siparişlerde hediye paketi seçeneği olmadığı halde benim ürünüm cici bir paket içerisinde geldi.
Bunun sebebi ürünümü gecikmeli olarak teslim almış olmamdı. Paketimin içerisinde tea tree water tonik ve cool face sabun vardı.Tea tree water çay ağacı özü içeren doğal bir tonik. Lush markası Sanırım tamamen doğal değil de diğer markalara göre daha az kimyasal içeren ürünler ürettiğini iddia ediyor. Tonik fısfıslı bir şişe içerisinde. Kullanım açısından çok pratik pamuk üzerine 3 fıs bana yeterli geliyor. Dökmeli şişilerde olduğu zaman ister istemez pamuğa çok fazla tonik dökülüyor ve yarısından fazlası heba oluyor bu bağlamda şişe kullanım açısından benden 10 puan aldı. Cool face ile ilgili yorumlarıma gelecek olursak simsiyah bir sabun. Elinizde köpürtüp yüzünüze sürdüğünüzde her yer siyah oluyor. Normal sabunlar gibi cildi germiyor ve pırıl pırıl temizlenmiş hissi veriyor. Fakat şöyle bir durum var sabunun üst kısmında sanırım kömür tozları bulunuyor ve bu parçalar yüzünüze peeling işlemi yapıyor siz farkında olmadan. Benim suratımda bulunan bir kaç sivilce kısa sürede sayısını nerdeyse beş'e katladı. Biliyorsunuz ki sivilce olan surata peeling yapılması durumunda sivilcelerin yayılması söz konusu olabiliyor. Bu bağlamda aslında çok severek kullanmaya başladığım ürünlere bir süre ara verme kararı aldım. Çünkü suratım inanılmaz büyük sivilcelerle doldu. Bir süre sonra ürünlerimi tekrar kullanıp deneyimlerimi size aktarmayı düşünüyorum.
sevgiler, pembe kiraz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle söyle çekinme