5 Ocak 2010 Salı

Saklama Kutuları

Saklama kutuları,işlevselliğinin yanı sıra görselliğiyle de dikkatimizi çekmeye başladı. Hoşuma giden görselleri paylaşmak istedim.


Salonumuzda dergileri,gazeteleri böyle kapaklı sepetlerde saklayabiliriz, Kış geldi mi eldiven, atkı, bere derken dolaplarımız epey kalabalıklaşıyor,böyle bir çözüm hem dağınıklığı toparlar hemde göze hoş görünür,ne dersiniz ?
Duvarlarımızı hasır sepetlerle hareketlendirebiliriz,
Çeşitli kurdelalarla süslediğimiz sepetlerin içine renkli kağıtlar koyarak açık bir şekilde sergileyebiliriz,

Havlularımızı ve nevresim takımlarımızı hurç yerine hasır sepetlerde muhafaza edebiliriz.

9 yorum:

  1. özellikle şu atkılık,berelik çok hoş..her eve lazım :)

    YanıtlaSil
  2. ah bide bunları nereden bulabilecegimizi paylaşsaydın :)
    mudoda vardı gecen sene ama cok pahallıydı,alamamıştım indirimde de kalmamış:(

    YanıtlaSil
  3. Dolap içi güzel hatta papiler için olanı da var ama yer tutmasa keşke :(

    YanıtlaSil
  4. çocukların odası için nekadar güzel olur aslında, düzeni ve tertipli olmayı da kendileri kullanarak öğrenirler harika düşünülmüş..

    YanıtlaSil
  5. Evet hatta bence hasır romantik bir hava veriyor bence:)

    YanıtlaSil
  6. Zeynepin sesicim onu bende çok sevdim ama hiç bi yer de görmedim daha önce,bulursam kaçırmam (:

    Ayshenurcum geçenlerde euroflorada gördüm hasır sepetlerden.çok güzel modelleri vardı fiyatları da abartı değildi. (http://www.euroflora.com.tr/)

    Stildirektörüm valla ya onların yer tutmayanını icat etsinler ya da odalarımızı büyütsünler (: şahsen ben odama sığamıyorumm :(

    Zeynepcim hem çocuk odalarını hem de düzenli, disiplinli yetişen sorumluluklarını bilen çocukları çoook severimm sırf bu cicili bicili odalar yüzünden de evlenip doğurcam bi tane (:

    Tatlı cadıcım katılıyorum sana (:

    YanıtlaSil
  7. ben hasır sepetin içini çantalarımla dolduruyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Fotoğraf penceresinden; o da güzel olur valla benimkiler orda burda sürünüyo denemek lazım (:

    YanıtlaSil
  9. kutuları çok seviyorum bende dağınıklıktan düzensizlikten kurtarıcılar :) hasır olanlar çok hoş cnm ;)

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme