25 Mayıs 2010 Salı

Pofidik Şekerimin Güzel Sürprizi






Cuma gecesi ağrıdan kıvranırken pofişim'den bir telefon geldi.

Yarın sabah istanbuldayım diyordu galiba.

Avazı çıktığı kadar bağırdığı için önce bi algılayamadım ne dediğini (:

Sonra heyecanla günün ağarmasını bekledim.

Hani arefe geceleri, bayram sabahı heyecanla beklenir ya, ben de öyle bekledim kuzucuğumu.

Sabah erkenden kalktım,ofise gittim ve pofidiğin ben geldim diyen mesajını bekledim.

Bizimkilere de,bana da,aslında pofişe de sürpriz olmuştu bu kısa ama eğlenceli buluşma.

Her şey çok ani geliştiği için, ne giyeriz,nereye gideriz,nerde ne yeriz hepsi spontane oldu.

Makyajlar yapıldı,ciciler giyildi,kuaföre gidildi.

Sonra pofişin liseden arkadaşı fifi ile buluşuldu.






İlk durak tabiki de caddebostan oldu.








Önce bi güzel karnımızı doyurduk, sonra da aldık elimize pammuk şekerlerimizi verdik blogluk pozlarımızı.








Tatlı tatlı esen rüzgara karşı oturduk,dinlendik bir süre.







Vakit kısıtlıydı,  bir şeyler yapılmalıydı...








Kaydıraktan kaymış gibi yaptık....




Tahterevalli'de kahkahalar attık...




Ne yapsak diye düşünürken,kutlayalım geldi aklımıza...

Attık kendimizi capitol yollarına.

Hafta sonu oluşu ve yağan yağmur nedeniyle istanbul trafiğiyle yüz yüze kalsak'ta sonunda ulaştık...

Üçümüzün de minik minik hediyeleri oldu birbirimize, bu günü hatırlatacak...

{ O minnişleri de bir sonraki postumda yazıcam }








Bol kahkahalı, hareketli,eğlenceli bir gün geçirdik kız kıza.



İyi ki de gelmişsin kuzum...


Seni çook özlemişimm..




3 yorum:

  1. çok şeker resimler çok güzel bi gün geçirmişsiniz belli... Dostluk ne güzel bişiy yaa :)

    YanıtlaSil
  2. koşturmacalarımızı özlemişiz demii:)

    çok seviyorum seni...

    YanıtlaSil
  3. Myprincesscim gerçekten çok güzeldi pofişimle ordan oraya koşturmak, seni de beklerim ;)

    Pofişimm kuzum benim özlemez olur muyuzzz, sen askerin ben de senin yolunu bekliyorum bilmem farkında mısın (:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme