2 Kasım 2010 Salı

Strawberry Alışverişim

Cheap smells'e sinirlenip bundan sonra Çilek'ten başkasından alışveriş yapmam diyip,sepetimi doldurdum geçenlerde (:

Bir sürü de kampanya varmış çilek'te aşağıda gördüğünüz Calvin Klein ruj & far  ve Stila İkili far'ı hediye olarak gönderdiler.







Öncelikle Calvin Klein ürünlerinin kutularının çok şık ve kaliteli olduğunu yazmak istedim.
Paketlerinin kartonları bile kaliteli (: (: (:







Calvin Klein'in ambalajı gerçekten çok şık.
Zaten aşağıdaki resimde de göreceksiniz epey bir sevip mıncıklamışım da parmak izlerim çıkmış ;)







Calvin Klein Ruj ; 107 clear rose, en açık renklerden biri olduğu için bunu seçtim,açıkçası pişman da olmadım.
Çok fazla abartmadan sürdüğünüz de tatlı bir pembe oluyor. Yapısı hakkında bir şey söylemek istemiyorum çünkü daha bir kaç kez kullandım,eğer siparişiniz ile birlikte hediye gönderilecekse en azından rengi hakkında fikriniz olsun istedim.


Calvin Klein Far; 110 smoky grey, çok açık renklerde far kullandığım için seçeneklerde sunulan yeşiller,maviler bana çok koyu geldi, Dumanlı göz makyajı yapacağım zamanlar da kullanabilirim.Yapısı hakkında bir şey yazamayacağım çünkü henüz kullanma fırsatım olmadı.




Bir de Lancome Hypnose rimel aldım, onun  hakkında detaylı yazı yazacağım.

2 yorum:

  1. oo güzel seyler almışsın :D güle güle sür sürüştür :D

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım, keşke vaktim olsa da hepsini kullanabilsem (:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme