25 Eylül 2009 Cuma

Bayramda Ada Gezisi











çok uzun zaman geçti ama herkesin geçmiş bayramı kutlu olsun. günlerim öyle hızlı geçti ki çektiğim fotoğrafları ekleyip bayramınızı tebrik edecek kadar vaktim bile olmadı.bu bayram benim için özel ve güzeldi.bayramda kocaman bir gününü bana ayıran eb ile burgaz ada'ya gittik.genellikle bayramlar dışında bütün bir günü paylaşabilme imkanımız olmuyor yoğun iş temposundan dolayı.adanın yeşilliği denizin mavisi bana çok iyi geldi.fotoğraflara bakmak bile beni çok mutlu ediyor.yaşadığımız şehirde görülecek böyle güzellikler varken biz en ufak anımızı bile alışveriş merkezlerinde heba ediyoruz.adaya ulaşım ido vapurları veya motorlar ile yapılıyo ve ücretleri de gerçekten uygun.bostancı iskelesinden burgaz adaya 40 dakikada vardık. zaten araba ile yapılan yolculuklar gibi daha gelmedik mi ne kadar kaldı diye düşünmüyor insan yolculuk denizde olduğu için.adaya adımınızı attığınız andan itibaren tertemiz sokaklarda atılan adımlar terapi gibi geliyor. ayrıca adadaki evlerin mimarisi de çok güzel,çoğunlukla ahşap işlemeli evler var.eb tarafından çekilen ada evleri fotoğraflarını ayrı bir başlıkta sizinle paylaşmayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle söyle çekinme