Yazdığım postlardan da biliyorsunuz ki dün minik kuzumun doğum günüydü ve ben de hediye olarak hepsiburada.com'dan bir cep telefonu siparişi verdim Ürünü süper hızlı kargo olarak nitelendirmişler yani siparişi verdiğim gün kargoya vermeleri gerekiyordu fakat ürün saatlerce tedarikçi firmadan bekleniyor yazısı ile bekledi.Stoklarında olan ve süper hızlı gönderimi olan ürünü nasıl olur da tedarikçi firmadan beklerler inanın ki aklım almadı. Neyse saatler sonra bankadan onay alamadıklarına dair bir mail gönderdiler,ona da eyvallah dedik bir gün daha bekledik.
Paketimiz bu gün geldi. Bilin bakalım ne olmuş. Hepsiburada.com bozuk ürün göndermiş. Hediye aldığım ürün hem elime geç ulaştı hem de bozuk. telefonun üzerindeki jelatini yok ve açılış tuşuna basınca sadece nokia yazısı görünüyor sonra tık yok.Daha önce blog arkadaşlarımın yaşadığı gecikmeleri okumuştum ama dedim ki olsun sağlam teslim aldıktan sonra gecikmeyi de önemsemem. Ama iş öyle değilmiş.Bu gün bu sıkıntıyı yaşadıktan sonra aklıma ilk gelen yer şikayetvar.com oldu. Kaç kişi hepsiburada.com adına açılmış 3567 ŞİKAYETTEN haberdar !!!
Bu olayı yaşayana kadar ben de değildim. Çünkü internette her yerde adı geçiyor. Zannediyoruz ki büyük firma,bizim başımıza böyle sıkıntılar gelmez.Sitenin aldığı 3567 şikayete bakmak için tık. e ticaret kısmında yüzlerce site yer alıyor fakat bu güne kadar en fazla şikayet alan site olarak en başta ne yazık ki hepsiburada.com var.Şimdiye kadar internet üzerinden yüzlerce ürün siparişi verdim hepsi de sapa sağlan elime ulaştı. Hatta bu telefonu sipariş vermemde geçen sene EREYONdan verdiğim siparişin etkisi var. Çünkü kendime aldığım ürün sapasağlam,eksiksiz bir şekilde teslim edildi.Bu sefer de bu siteden alayım burası da büyük bi site problem yaşamam diye düşündüm ama maalesef yaşadım.Kesinlikle alışveriş için tavsiye etmeyeceğim bir site.Hongkongtan verdiğimiz on liralık siparişler eksiksiz kusursuz elimize ulaşırken dibimizdeki firma böyle bir rezillik yapıyor.
Hepsiburada.com'dan çok kez alışveriş yaptım ve çok kez geç kaldı... Ama bu bekleme sürecinde hepsiburada.com'un iyi bir site olmadığını anladım. Ürünü geri iade edebildin mi peki?
YanıtlaSilAslıcım gecikmeyi hadi kabul ettik de bozuk ürün gönderimini aklım almıyor. ürünün bozuk olduğunu ve iadesini istediğim belirten bir yazı yazdım dün akşam ama karşı taraftan tık yok...
YanıtlaSilSadece maille kalmasaydın keşke,arasaydın :(
YanıtlaSilbende bi hoparlör almıştım ve ne yazıkki prize takmamla yanması bir oldu dahada tövbe ettim zaten en büyük tepkiyi ürünlerini almamakla veriyorum zaten şkayetimi de etmiştim böle yani
YanıtlaSilbende fotograf makinası ,şarj cihazı şipariş werdim 3 gün içinde elime geçti,kargocuyuda bekletip baktım bir sorun warsa hemen rapor tuturmak için ama hepsi sağlamdı ve ilk alışverişimdi haklısın geç geliyor.tatlım keşke rapor tutursaydın kargocuya ......
YanıtlaSilebcim sana sabır diliyorum, yetkili birine dert anlatmak imkansız, maillere bile cevap vermiyorlar insan kafayı yiyor... ben de yazmıştım bana yaşattıkları sıkıntıları, inşallah sen ben birilerine sesimizi duyururuz da başkaları aynı sıkıntıyı çekmez... gelişmelerden haberdar et bizi lütfen...
YanıtlaSilAslıcım telefon hattının hafta sonu çalışmadığını yazmışlar ama yarın sabah erkenden ilgilenicem zaten,sonuna kadar takip ederim. paramla rezil olmak için tercih etmedin ben orayı.
YanıtlaSilModa_kesh iade almadılar mı ürünü ?
Zuzu günlüğü geç geleceğini tahmin ettiğim için direk kuzumun adresine teslim istedim o da evde yoktu annesi teslim aldı,akşam gelince açabildi paketi :(
Poh ph perisicim keşke dinleseymişim seni de almaktan vazgeçseydim. Müşteri hizmetleri inanılmaz berbat her şeye geç cevap veriyorlar.Herkesi de uyarıcam bundan sonra kesinlikle tavsiye etmiyorum. Ederim kuzucm yakalarına yapıştım zaten ;)
Doğrudur eb'ciğim vallahi.Burası türkiye.Maksat yollamışlık olsun diye, sallamışlardır ürünü.Nasıl olsa günde kaç kişi tarafından tıklanan bir site.Satışı olmasa da, tıklama başına siteden kazanıyorlar.Ben Sony for.Mak aldım ama sorun cıkmadı cok sukur.Kısmet işi biraz da.Her yere güvenilmiyor malesef bu ülkede.Herşeyi elleyerek, bizzat görerek alacaksın mecburdun !
YanıtlaSilBu arada sana dostluk mimi yollamıştım geçen hafta, okumamışsın sanırım.Bi ara bakarsın şeker :)
İnternette problem vardı, 1 ay kadar nete giremedim, ama geldim =)
Minecim haklısın göndermedi demesinler diye bunu paketlemiş olabilirler.yokluğunu hissettik kuzum tekrar hoşgeldin, yazmaya başladıktan sonra okudum ama demek ki gözden kaçırdım canım özür dilerim.teşekkür ederim mimim için (:
YanıtlaSilreca ederim ne demek =)
YanıtlaSilSağol canımcım mucks
YanıtlaSilben bi kere sipariş vermiştim. Hediye göndermek istemiştim birine. parayı çektiler, ürünü göndermediler. paramı da 1 sene sonunda 100 kere şikayet formu doldurduktan sonra iade ettiler!
YanıtlaSilŞaka gibi bir şey yaşamışsın kristal kürecim,benimkisi de hediyeydi hem gecikti hem bozuk çıktı inanılmaz sinirlendim.Sonuçta paramızla rezil ediyorlar bizi.Bu olayı yaşayana kadar da haklarında yazılan 3bin küsür şikayetten haberdar değildim.Umarım başkalarının da böyle bir hata yapmasını engelleyebiliriz.Ticaret ahlakına sığmayan bir davranış sana yaptıkları.
YanıtlaSilçok şaşırdım canım ya..bu kadar adı geen bi firmenın böle bi şey yapması ilginç..geçmiş olsun..
YanıtlaSilBen bugüne kadar HepsiBurada'da bir bilgisayar bir de telefon aldım ve şanslıymışım ki hiçbirinde de gecikme ve sorun yaşamadım. Umarım sorununuz hâllolur en kısa zamanda...
YanıtlaSilbende kitaplık aldım 2009 da bin pişman oldum asla asla almam birdaha
YanıtlaSilZeynepcim teşekkür ederim canım,yapıyoarlar işte,bende anlam veremedim :(
YanıtlaSilRecep bende bir kaç kez alışveriş yaptım hepsiburadadan twigy bir terlik almıştım 10 günde alt kısımlarındaki deriler koptu iade için gönderdim onuda kabul etmediler.Bu yaşadığım ilk sıkıntı değil yani,çok teşekkür edim umarım hallolur...
Çeçen kızı bu olaylar hallolduktan sonra üyelğiimi iptal edip bir daha uğramamayı düşünüyorum sitelerine...