21 Haziran 2010 Pazartesi

İyi Haftalar Hepimize

İyi haftalar herkeslere ,

Umarım hepimizi çok mutlu, huzurlu,eğlenceli günler bekliyordur bu hafta..







Yıl dönümümüzü diğer günlerlerden farklı kılan hiç bir şey yapmayacağımız için.

Hafta sonu bütün sinirimi evin camlarından aldım.

Hepsini gıcır gıcır yaptım.

Tabii uzun süredir ev işi yapmadığım için de hamlamışım.

Vücudum ne olduğunu anlayamadı ilk başta.

Fakat gece yatağıma yattığımda her yerim ağrımaya başladı.

Resmen ağrıdan ve yorgunluktan uyuyamadım (:

O kadar yorgun olmama rağmen bu sabah öyle güzel uyandım ki.

Erkenden uyanıp mis kokulu çamaşırlarımı astım.

Yatağımı topladım...

Çantamı hazırlayıp istanbula doğru yol aldım.

Belki de böyle huzurlu olmamın nedeni,,,

Ağaçtan dut toplarken yağan  yağmurun altında ıslanmamdır.

Ya da yağmur sonrası toprağın kokusunu içime çekerek balkon sefası yaptığımdandır, kim bilir...




Sadece bir gün bile olsa kendime vakit ayırdığım için hayattan çalmış, zafer kazanmış hissediyorum kendimi.

Üstüm pislenir mi diye tereddüt etmeden çimlere uzandığınızda ya da bahçedeki gülleri sularken üstünüz başınız ıslandığında size de  böyle  oluyor mu ?


İçinize  gereksiz bir mutluluk doluyor mu (:

Mutlu Haftalar...










6 yorum:

  1. okurken bana da bir huzurlu hal geldi yağmur dutlar falan insanın kendini bırakası geliveriyor : )

    YanıtlaSil
  2. senin sayende ben de yazımı tekrar okudum , pek güzel bir günmüşş (:

    YanıtlaSil
  3. huzur :) http://hellianthusannus.blogspot.com ziyaret ederseniz onur duyarım:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım (:

    YanıtlaSil
  5. hellianthusannus sen de hoşgeldin canım ;)

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme