2 Kasım 2010 Salı

Tigi Bed Head Manipulator

Hani benim başımın belası Cheap Smells var ya,ordan sipariş etmiştim de elime ulaşmamıştı bu ürün.

Ben de kullanamadığım için meraktan çatlamıştım.

Geçenler de strawberry'den aldım ben de.

Üç dört defa kullanma şansım oldu. Fakat bundan sonra sürekli kullanırım gibi geliyor bana.

Çünkü benim saçlarım,çok ince telli ve yıkadıktan sonra acaip derecede kabarıyor.
Ya durumu kurtarmak için hemen fön çektirmek lazım ya da topuz yapmak.


Fakat bu ürün o ilk gün ki gereksiz kabarıklığı önlüyor, JustMakeup ta yazmıştı zaten daha önce.
Ben de onunla aynı dertten muzdaribim anlayacağınız.









Ürün saçlar ıslakken, uç kısımlarına hafif hafif yediriliyor.
Ben ilk gün fındık kadar bir parçayı saç uçlarıma yedirdim, ve ellerimle saç diplerimi mıncıklaya mıncıklaya kuruttum. Sabah kalktığımda saçlarımı ışıl ışıl gördüğümde anladım ki,bu ürün gerçekten çok tehlikeli.Şu an en fazla mercimek kadar bir parça alıp,kullanıyorum ve ellerimi yıkamadan saç diplerime sürmüyorum.
Bu şekilde dikkatlice kullandığım sürece istediğim sonucu alabilirim diye düşünüyorum.





İnce telli ve ilk gün kabaran saçlara sahipseniz,denemeniz de yarar var derim.
Sanki saçlara silikon sürülmüşte,pürüssüzleşmiş gibi bir görüntü oluşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle söyle çekinme