21 Ekim 2009 Çarşamba

5 Soruda Pembe Kiraz

Canım pofiş'im bana bu mimi yollamış.Kendisine teşekkürü bir borç bilir,devamını dilerim (:


1- En sevdiğiniz 3 çiçek ismi

Fulya,Manolya,Papatya


2- Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz

Bu sene sınava girip tekrar üniversite okumak istiyorum {bu bir olsun}
İngilizceyi ana dilim gibi konuşarak hazırlıktan yırtmak istiyorum {bu iki}
Sıkıntı yaşamadan okulum bitsin mimar hanım olayım istiyorum {bu da üç}


3- En sevdiğiniz ve sevmediğiniz 3 huyunuz

Hayatımda her şeyim planlı,programlıdır benim bu huyumu çok severim.
Bulunduğum her ortama uyum sağlarım,adapte olmakta güçlük çekmem.
Mutfakta başarılıyım en sevdiğim huyumda bu sanırım.Bi şeyler deneyip insanlara tattırmak kadar güzeli yok bence.


Çok tembelim,eğer gönlüm olmazsa bir işi yapana kadar bin dereden su getiririm.

Ne kadar inatçı olduğumu hayal bile edemezsiniz.Eğer kafama bir şey koyduysam onu yapana kadar uğraşırım, sonucu ne olursa olsun.

Bütün randevularıma geç kalırım en nefret ettiğim huyumdur kendileri ama ne yapalım ben böyleyim (:



4- Gıcık olduğunuz 3 hareket

Yemek yerken birisinin ağzını şapırdatmasından nefret ederim. Eğer böyle bi durum varsa hemen kalkarım o masadan.

Sigara içen bir kuaförün saçlarıma dokunması kadar iğrenç bir şey yok benim için.

Birisinin bana emir vermesinden nefret ederim.Eğer denileni yapcaksam bile vazgeçerim.


5-Bu benim bugüne kadar olan en kara günümdü. Dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündüğünüz olay...

Tabiki insanın evet artık her şey buraya kadarmış dediği anlar oluyo hayatında ama anlık yaşanan şeyler bunlar.Zamanla unutuluyor her şey...


Ben de bu mimi Melekler'e paslıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle söyle çekinme