26 Ekim 2010 Salı

Kek & Pasta Standları

Dün akşam Evim dergisinin haziran sayısını karıştırırken, çok güzel bir masa resmiyle karşılaştım.

Harika bir evin bahçesinde hazırlanmış vintage dokulu bir masa...


Masanın üzerinde de porselen bir kek standı.
O  kadar narin bir görüntüsü vardı ki...


Üzerinde cam bir kapak, alt kısmında da yukarı doğru dantel gibi görünen fırfırları...



Bütün gece nette gezinip benzer bir ürün bulmaya çalıştım ama nafile....


Aslında ilk resimde bulunan standlar da güzel ama ben o güzelliği istiyorum :(














Aslında benim gördüğüm modele en yakın olan bu resimdeki, ama ben porselen ve daha kibar bir model istiyorum, gören bilen varsa el kaldırsın  ;)











Şu kuşlu da çok sevimli










Bu standa da güzel ama pastayı hiç sevmedim :(

8 yorum:

  1. hepsi pek güzel standların.
    pasta plastik gibi.
    evim dergisini ben de alıyorum.
    erkekiz ama işte bi yığın detay, tüyo oluyor ev için. yalnız yaşayınca, çok şey öğrenmek gerekiyor.

    görürsem kek şeysilerini, yazarım.

    esse'ye bayılırım. yok mu orada ki :)

    YanıtlaSil
  2. gerçekten ne kadar hoş örnekler, bayıldım :))

    YanıtlaSil
  3. Deepblueeagle ; hepsi güzel de hepsi de yurtdışında satılıyo...

    evet pasta plastik gibi aten renk çok çirkin pudra rengi olsaydı severdim.

    Esse'de yok, daha doğrusu ben görmedim :(


    Burcucum ; ben de bayıldımm ama alamıyorum ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
  4. Sayfamda sana ait bir blog ödülü var yayınlar mısın :)

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok güzel ,ama birde bunları korumak gerekiyor,saklamak ta aynı şekilde, ama yinede çok güzeller

    YanıtlaSil
  6. Minecim hemen bakıyorum canım ;)

    Elifcim doğru söylüyorsun, hatta ben aldığım takımları elde yıkamam gerekeceği için kullanmam diye düşünüyorum, biraz tembellik sezdim kendimde (:

    YanıtlaSil
  7. benm favorimim hangisi oldunu sölememe gerek yok zannımca:)

    YanıtlaSil
  8. Guşlu olan zannımcaaa

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme