27 Ekim 2010 Çarşamba

En Çok Okunan Beş Yazı'm Mimi

Pofişim'den gelen güzel bir mim var.
Açıkçacı yaparken ben çok zevk aldım, hangi yazılarım daha çok okunmuş onu gördüm.
Aşağıda en çok okunan beş yazımı bulabilirsiniz.
Yanlarına bir kaç cümle ile açıklamalar yaptım.





Reebok Easytone; En çok okunan yazılarım listesinde baş sıraya oturmuş.
Postta  daha güzel kalçalar ve bacaklar yazdığı için mi bu kadar tıklanmış acaba (:


Marc Jacobs Lola; Başlık zaten yeterince ilgi çekici,ikinci sırada olmasına hiç şaşırmadım...


Bonny Food Siparişim;  Bonny food'tan sipariş vermek isteyip te kararsız kalanlar için gayet yeterli bir yazı olmuştur bence,çünkü internet'ten sipariş vereceksem eğer blog yorumlarına çok dikkat ediyorum.


Sephora Ürünleri;Sonuçta kozmetik yorumu,okunması gayet doğal kendimden biliyorum (:



Twigy Ugg;  Ugg ların çok moda olduğu bir dönemde yazmış olmalıyım bu yazıyı...


Bence bu yazıyı okuyan herkes mimi yapmalı.
Yazdığınzı hangi konular daha çok dikkat çekiyor göreceksiniz.
Pofiş bu mim için gerekli bilgileri nasıl bulabiliriz yazmış bende ekliyorum...


Önce İstatistikler bölümüne giriyorsunuz. Sonra ön izleme bölümünden tümü seçeneğini tıklıyorsunuz. Hemen aşağıda en çok ziyaret edilen 5 postunuzu göreceksiniz.

5 yorum:

  1. Ben de baktım ve artık yazmadığım bugün ne giydim postlarım ilk 5 te..:))

    YanıtlaSil
  2. tamam, okuyayım post'larınızı. ben de baktım. kişisel gelişim, aşk, sinema, müzik, bende. :)

    YanıtlaSil
  3. Kuzu o postların ilk sıraya oturması çok normal,hepimzi birbirimizden ilham alıyoruz sonuçta (:


    Deepblueeagle; seninkiler de hiç şaşırtıcı değil fakat giyimikuşam,güzellik olsaydı onlar ilk sıraya otururdu ;)

    YanıtlaSil
  4. ödülledim seniii ;)

    http://mavikumbaram.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Uuuuu ödüllere doyamıorummm, teşekkür ederim kuzummmm... muck

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme