16 Kasım 2009 Pazartesi

TWİGY UGG




Gözümüzü çevirdiğimiz her yerde ugg var artık. Çok çirkin bulmama rağmen ben bile alıştım ve sanki içten içte sevmeye başladım. Ama şu twigy'nin ugg çeşitleri öyle güzel,öyle cici ki hepsini almak istiyor insan.Sabah pofişim haber verdi ben daha maillerime bakmadan, bende koşa koşa açtım limango sayfasını baktım bu güzellik ordan bana el sallıyor,limango sağolsun bir de hediye çeki vermiş onu da görünce dedim ki bu güzellik benim olmalı (: Almak isterseniz,Limangoda şu anda indirimde.
sevgiler,pembe kiraz...

11 yorum:

  1. evet canım yaa haftasonu kadiköye gitim (kursum vardıda) herkesin ayağında bu ugg lar bana kaba geliyo biraz :) ama resimdeki çok şeker tam senlik :))
    selam ve dua ile
    hayırlı haftalar

    YanıtlaSil
  2. Arzucum bende baştan çok sinir oluyodum ama kesinlikle yapmam dediğim şeyleri yapmadan ölmeyeceğim heralde (: şimdi sipariş vericem de bir kaç yer araştırıyorum,bu arada hemen çözmüşsün tarzımı ;)
    hayırlı haftalar tatlışımmm

    YanıtlaSil
  3. Bunlar bana ne dışarda nede içeride dayanır ya... Birde herkesin ayağında bu aralar, eşim "kızılay mı dağıtıyor" diye sordu. ha ha...

    Birde seni mim.ledim, soruları bloğumdan alabilirsin tatlım.

    YanıtlaSil
  4. Ben bunları çok sevdim(:
    mim ile hemen ilgileniyorum canım,sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ben de bu sabah baktım bunlara çok ciciler ama ben daha önceden almıştım, çok sıcak tutuyorlar ve rahatlar tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  6. ben de özendim biliyor musun,çok sevimli tama pazar günü pijamasıyla evde dolanmalık;)iyi günlerde kullan cnm...

    YanıtlaSil
  7. Evet kuzummm insanın evden çıkası gelmez bunlarla (: çok çok teşekkür ederim,en güzelleri senin olsunn

    YanıtlaSil
  8. ay çok cici bunlaaar.)ama 1 ay bile olmadı diğer ev botlarımı alalı.( güle güle giy tatlım ayağın çok alışıyo bu botlara,sıcak sıcak ohh

    YanıtlaSil
  9. Bende pek sevdimm çok üşüyorum ya inşallah ısınırım (: çok teşekkür ederim berilcimm.

    YanıtlaSil
  10. Bunlara bende bayıldım ama kargo parasını çok fazla alıyorlar...

    YanıtlaSil
  11. Bence de çok fazla 7 tl hem de,istanbula teslim.Ben de normalde sırf kargo için çoğu ürünü almıyorum fakat o güne özel 5 tl indirim çekim vardı hemen onu kullandım (: Arada bir çek yolluyorlar her gün düzenli olarak giriş yaparsan sana da gelir muhakkak.

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme