10 Kasım 2009 Salı

Gap Mağazasından DIY Fikirleri







Hafta sonu palladium gezimde bütün mağazaları alt üst ettim resmen. Tabiki boş boş bakmadım askılara (: Hoşuma giden ve maharetli blogcu arkadaşlarımın yapabileceğini düşündüğüm ürünlerin resimlerini çektim,yavaş yavaş paylaşmayı düşünüyorum sizinle. İlk ürünümüz tek parmaklı , eldivenden bozma bir şey. Adını bilmiyorum ama ben çok sevdim hatta resmen bayıldım buna. Öyle cici duruyor ki. Taktım elime birsürü poz verdim mağazada, neyse ki görüp te kovmadılar beni (:

13 yorum:

  1. Ayy bu çok şekermiş cidden, sana da çok yakışmış, iyi ki paylaşmışsın tatlım. Ben yapamam bunu o kadar marifetli değilim:) ama alabilirim..

    YanıtlaSil
  2. Elvancım çok teşekkür ederim ben de resmini anneme gösterip yaptırmaya çalışıcam yoksa alıcam mecburen (:

    YanıtlaSil
  3. Giyilmeyen kazakların kolları kesilip, lastik kısmı bileğe, kesik kısmı da parmak yapılarak DIY oluşturulabilir valla !
    GAP'ta satış yok diye kaldırır ürünü hehe =)
    Ben çokta beğenmedim ama nedense :)

    YanıtlaSil
  4. Bak işte hemen üretime geçtin (:
    Bende ilk görüşte sevmemiştim ama elime geçirince çok sevdim nedense (: (: (:

    YanıtlaSil
  5. insanın elini kolunu sıcak tutar,iyidir :)zaten ben hep üşürüm :)
    almak yada yapmak lazım.

    YanıtlaSil
  6. Dominika;Bende hep üşürüm hatta iş yerimde eldiven takıcam utanamsam (:

    YanıtlaSil
  7. çekiliş için ad,soyad,blog ismi ve adres bilgileri bekliyorum eğer yolladı iseniz bu yorumu görmezden gelin sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Eb valla ben çok bilirim parmaksız eldiven,üstümde mont,kucağımda şalım,ayaklarımda ızgara soba ile çalıştığımı..
    Bu tip şeyleri o nedenle yakın takip ediyorum.Bunu da çook beğendim :)
    Pekmez filan yesek üşümemiz geçer mi acaba:)

    YanıtlaSil
  9. Dominika aynen bende öyle çalışıyorum işte (:
    Bi ara denedim pekmez yemeyi ama düzenli olarak tüketmediğimden midir nedir pek bi işe yaramadı.

    YanıtlaSil
  10. cnm ne kadar guzelmıs paylasımın ıcın saol sana baska bısı danısabılırmıyım palladıum nerde :) sımdıden cok saol

    YanıtlaSil
  11. Rica ederim canım, palaldium batı ataşehirde.
    nerden gideceğini söylersen tarifte edebilirim (:

    YanıtlaSil
  12. Şekerim pekmez bize kan yapacağına göbek yapar.Bende birkaç kaşık yiyip rafa kaldırıyorum.Senede bir kaç kez ancak yerim :)

    YanıtlaSil
  13. Dominikacım zaten kilo alırım diye yemiyorum genellikle (:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme