10 Kasım 2009 Salı

Gap Mağazasından DIY Fikirleri







Hafta sonu palladium gezimde bütün mağazaları alt üst ettim resmen. Tabiki boş boş bakmadım askılara (: Hoşuma giden ve maharetli blogcu arkadaşlarımın yapabileceğini düşündüğüm ürünlerin resimlerini çektim,yavaş yavaş paylaşmayı düşünüyorum sizinle. İlk ürünümüz tek parmaklı , eldivenden bozma bir şey. Adını bilmiyorum ama ben çok sevdim hatta resmen bayıldım buna. Öyle cici duruyor ki. Taktım elime birsürü poz verdim mağazada, neyse ki görüp te kovmadılar beni (:

12 yorum:

  1. Ayy bu çok şekermiş cidden, sana da çok yakışmış, iyi ki paylaşmışsın tatlım. Ben yapamam bunu o kadar marifetli değilim:) ama alabilirim..

    YanıtlaSil
  2. Elvancım çok teşekkür ederim ben de resmini anneme gösterip yaptırmaya çalışıcam yoksa alıcam mecburen (:

    YanıtlaSil
  3. Giyilmeyen kazakların kolları kesilip, lastik kısmı bileğe, kesik kısmı da parmak yapılarak DIY oluşturulabilir valla !
    GAP'ta satış yok diye kaldırır ürünü hehe =)
    Ben çokta beğenmedim ama nedense :)

    YanıtlaSil
  4. Bak işte hemen üretime geçtin (:
    Bende ilk görüşte sevmemiştim ama elime geçirince çok sevdim nedense (: (: (:

    YanıtlaSil
  5. insanın elini kolunu sıcak tutar,iyidir :)zaten ben hep üşürüm :)
    almak yada yapmak lazım.

    YanıtlaSil
  6. Dominika;Bende hep üşürüm hatta iş yerimde eldiven takıcam utanamsam (:

    YanıtlaSil
  7. Eb valla ben çok bilirim parmaksız eldiven,üstümde mont,kucağımda şalım,ayaklarımda ızgara soba ile çalıştığımı..
    Bu tip şeyleri o nedenle yakın takip ediyorum.Bunu da çook beğendim :)
    Pekmez filan yesek üşümemiz geçer mi acaba:)

    YanıtlaSil
  8. Dominika aynen bende öyle çalışıyorum işte (:
    Bi ara denedim pekmez yemeyi ama düzenli olarak tüketmediğimden midir nedir pek bi işe yaramadı.

    YanıtlaSil
  9. cnm ne kadar guzelmıs paylasımın ıcın saol sana baska bısı danısabılırmıyım palladıum nerde :) sımdıden cok saol

    YanıtlaSil
  10. Rica ederim canım, palaldium batı ataşehirde.
    nerden gideceğini söylersen tarifte edebilirim (:

    YanıtlaSil
  11. Şekerim pekmez bize kan yapacağına göbek yapar.Bende birkaç kaşık yiyip rafa kaldırıyorum.Senede bir kaç kez ancak yerim :)

    YanıtlaSil
  12. Dominikacım zaten kilo alırım diye yemiyorum genellikle (:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme