23 Kasım 2009 Pazartesi

CheapSmells AlışVerişim









Bu kutunun içerisinde aslında lancome hypnose rimel vardı.Arkadaşım için Hypnose'u sipariş vermiştim kendim için de fatale rimeli.Hypnose maskara 16€, içerisinde deneme boy bi facil ve göz kalemi olan bu paket ise 17€ olduğu için tabiki bu paketi almaya karar verdik.Fatale rimeli ise yanlışlıkla yeşil renk sipariş vermişim,farkettiğimde canım çok sıkılmıştı hemen araştırmalara başladım yeşil rimel gözde nasıl durur diye.Just make up she markasının yeşil rimelini denemiş ve şurada fotoğraflarını paylaşmış. Bu resimleri gördükten sonra canım daha da çok sıkıldı,çünkü benim gözlerim bu kadar açık renk olmadığı için böyle hoş durmaz diye düşündüm.Normalde sipariş verdikten sonra kapıda postacıyı bekleyen ben hiç umursamadım ürünleri ne zaman teslim alacağımı. Aksi gibi perşembe günü verdiğim siparişler pazartesi günü gelmişti. Büyük bir isteksizlikle açtım paketi ama fatale beni çok yanılttı resmen yeşil renk olduğu anlaşılmıyor.Günlük makyajımda Çok rahat kullanabiliyorum,siyah rimelden hiçbir farkı yok.Sanırım yeşil renk çok fazla satılmadığı için fiyatı da çok uygun cheapsmells'te 11€+posta ücreti fakat strawberry'de 21 tl ve ücretsiz gönderim var.

2 yorum:

  1. merhaba ben cheapsmellsden parfüm sipariş vermiştim.ama hala gelmedi.24 gün oldu.acaba hangi kargoyla çalışıyolar lütfen bilgi verin.artık cok bekledim:)
    tesekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Tuğçecim ben resimde gördüklerini yaklaşık 4 günde teslim aldım şimdiye kadar seninkilerin de gelmiş olması gerekirdi. umarım sorunsuz bi şekilde teslim alırsın ;)

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme