18 Kasım 2009 Çarşamba

YiNE yEnİdEn mİm

Pofişim'den gelen sorular ve cevapları huzurlarınızda.


  • En son hangi ülke gündemiyle canını çok sıktın?

    Kendi ülkem de o kadar çok problem var ki dünya gündemlerine sıkılmaya vakit kalmıyor.

  • En son hangi şarkıdan nefret ettin?

ımhh hatırlamıyorum desemm...

  • En son hangi fast food ürününden tiksindin?

Facebookta hayvanların uyutularak keskin bıçaklar altına atıldığını izledikten sonra (ne derece doğru bilemem ama )Mc donalds tan tiksindim

  • En son hangi sakatatı yedin ?

Kokoreç yedim,şu an olsa yine yerim (:

  • En son hangi yerli şarkıyı beğendin?

Keremcemin son bir kez şarkısını çok sevdim.

  • En son hangi yabancı sözlü şarkıyı beğendin?

Amazing { Kanye West }

  • En son hangi yabancı filmi beğendin?

Seven pounds {Will Smith}

  • En son hangi kitabı okudun?

Masumiyet Müzesi,bu konuda çok dertliyim zaten :(

  • En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?

Kelimatör

  • En son hangi mizah dergisini okudun?

Hatırlamıyorum :(

  • En son neyden korktun?

Aldatılmaktan...

  • En son kime veya neye küfrettin?

Geçen akşam Önümdeki kamyoncu benden iyi bir küfür yedi...

  • En son neyden kaçtın (opsiyonel: koşarak ta olabilir)?

Bu sabah, babamdan sonra işe gitmiş olmamak için kaçarak ofise geldim (:

  • En sevdiğin 5 film?

Seven Pounds {Will Smıth }

Issız Adam {Melis Birkan }

Recep İvedik 1 {Şahan Gökbakar }

Güneşi Gördüm { Cemal Toktaş }

Body Of Lies { Leonardo di Caprio }

Bir Aradayız { Audrey Tautou }

  • En sevdiğin 5 şarkı?

Hatırla sevgili jenerik şarkısı

Şehr i Hüzün { Manga }

El Adamı { Yıldız Tilbe }

Değer Mi Hiç { Minik Serçe }

You Are Beautiful {James Blond }

  • En sevdiğin 5 yemek?

İçli Köfte

Kremalı Tavuk

Mantı

Etli Yaprak Sarma

Hünkar Beğendi

  • En sevdiğin 5 isim?

Berrak

Zeynep

Kaan

  • En sevdiğin 5 oyun (herhangi)?

Körebe

Saklambaç

Tabu

Okey

  • En büyük korkun nedir?

Kokrtuğum hiç bir şey yok galiba (:

  • En nefret ettiğin 5 klişe nedir?

Kilo mu Aldın sen ?

Kilo mu verdin sen ? yok yok siyah giymişsin ya o yüzden öyle gözüküyor...

Napıyosun babanla mı çalışıyosun sen hala ?

Evlenmiyo musun sen ?









Bu soruları sevgili chunli ve dominika'ya gönderiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle söyle çekinme