13 Kasım 2009 Cuma

Hediyelerimin Sahibi Belli Oldu




Hediye paketimi random.org tarafından 1. sıraya yerleşen Miss Beril kazandı.







Yukarıdaki liste tabiki sadece 10 kişiden oluşmuyor,yorum bırakan ve çekiliş kurallarını yerine getiren bütün arkadaşların isimleri listede var. fakat liste uzun olduğundan dolayı ilk 10 ismi kesip buraya koydum.



Miss Beril yazmış olduğum gibi izleyicim olmuş,



Bloğunda tanıtımımı yapmış,



Ve yapmış olduğu tanıtımın linkini yorum olarak bırakmış.




Katılan bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim. Kazanan adına her ne kadar sevinseniz de isminizi birinci sırada görmediğinizden dolayı burukluk hissedeceğinizi kendimden biliyorum ,çünkü şimdiye kadar hiç bir çekilişte sakız bile kazanamadım (: Gönül isterdi ki hepinize bir şeyler gönderebileyim,fakat imkanlar dahilinde şimdilik bunları hazırlayabildim. Sevgiler Pembe Kiraz




Miss Beril iletişim bilgilerini kirazpembe@windowslive.com adresine göndermeni bekliyorum.

14 yorum:

  1. Miss Beril'e tebrikler:)
    Pembe Kiraz sana da çekiliş için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bende değerli yorumlarınız ve katılımınız için hepinize çok teşekkür ediyorum fıstıklar (:

    YanıtlaSil
  3. Ay olsun yine de zevkliydi :)) Tebrikler Miss :)

    YanıtlaSil
  4. Kızlar hepinize katıldığınız için çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  5. Valla bende şans yoktur zaten o yuzden şaşırmadım yani.Yanlış anlaşılmasın şekerim.Kazananları kutlarım =)

    YanıtlaSil
  6. Hediye dağıttınız ve karşılığında benden hediye kazandınız. Bloguma uğrayınız... :)

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler..
    bende kendimi şanssız zannediyordum ama demekki şansım varmış.)
    bilgilerimi mail attım tatlım
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan tatlışım (:

    YanıtlaSil
  9. inşallah sen de benden bişiler kazanırsın cnm;)ben de şimdiye kadar kimseden bişi kazanmadım:))kader ortağı olalım..

    YanıtlaSil
  10. PRETTYCOOL olalım canımm,hediye almayı da vermeyi de çok ama çok severimm inşallah bizim de şansımız açılır (:

    YanıtlaSil
  11. bu ciciler bana ulaştı:)
    işte burada bunlardan bahsettim

    http://missberil.blogspot.com/2009/11/pembe-kiraz_17.html

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme