4 Kasım 2009 Çarşamba

Vıcks First Defence



İki sabahtır uyandığımda boğazımda hafif bir yanma hissediyorum,dün pek önemsemedim ama bu sabah acısı biraz daha artmıştı. Boğazımda yanma,biraz ateş yani hastalık ben geliyorum dediği zaman sıkarım vicks first defence'i. Epey uzun zaman önce aldım ben bu şişeyi hatta piyasada satışı yoktu o zamanlar. Ben eczaneye gittiğimde eczacılara sınırlı sayıda ücretsiz vermişler, sanırım deneme amaçlı eczacıda bendeki isteği görünce tutuşturdu elime şişeyi. Hemen kullanmaya başladım ilk sıkıldığında ard arda epey bi hapşırtıyor,sonra burun hafif akmaya başlıyor eğer gün içinde ıhlamur vb bitkilerle de desteklerseniz soğuk algınlığından kurtulabilirsiniz. Ürürün web sitesinde şöyle yazıyor;


Soğuk algınlığını başlarken bitirin! Hayatınızdan geri kalmayın!
Soğuk algınlığının ilk belirtilerini hissettiğiniz anda First Defence kullanın ve soğuk algınlığının gelişimini durdurun. Böylelikle, yetişmeniz gereken önemli randevunuza gidin, toplantınıza katılın ve uzun süredir planladığınız seyahate çıkın...
Daha fazla bilgi için buraya tık.

7 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım :))

    Benim de bu konudaki ilk önlem ilacım
    Asprin Plus C'dir. İlk belirtilerde ondan içince hemen toparlarım, es geçersem aynen girip.

    YanıtlaSil
  2. Canım geçmiş olsun.Mimin var bu arada=)

    YanıtlaSil
  3. ebvatacımm sağol tatlışım,bende inat ederim ilaç almamak için sonra yataklara düşerim. aspirini de denerim bundan sonra ;)

    sechıllim teşekkür ederim canım. hemen bakıyorum mimime (:

    YanıtlaSil
  4. Pötüşcüm çok sağol tatlımm vicks ve ıhlamur işe yaradı daha iyiyim (:

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun ! Vicks in kremini amma kullanırdı annem ben uyuz gibi öhü öhü diye öksürürüm çünkü :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim aichacım. Bende çok kullanırdım kremini hatta kokusunu kimseler sevmez ama ben bayılırım (:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme