20 Kasım 2009 Cuma

Mumlarımızı Süsleyelim












ikea'da kaç çeşit mum varsa almışım vakti zamanında,geçenlerde babam sigara içerken dumanlar üstüme üstüme gelince dedim ki mum getirsenize bi kaç tane. Amcamda koca bir poşet getirmiş içi tıka basa mum dolu.Odam türbe gibi oldu ışıl ışıl (: Bir de mis gibi kokuyo gelenler deriiin bir nefes alıyor odamda. Resimlerdeki mumları da çok sevdim hadi mumlarımızı öyle süsleyelim,hem yılbaşı da yaklaştı yavaştan yavaştan başlayalım hazırlıklara...

9 yorum:

  1. ben kırmızılı etrafında doğum günü mumları olanı gözüme kestirdim bile, ne güsel şeyler toparlamışsın :)

    YanıtlaSil
  2. bende mumları cok severim :) İkeadan kokulu mumlar alıyoruz en son e$im cam kavanozun icinde tarcınlı bir mum almı$tı :) cok sevdigi icin kısa zamanda bitirdi.. Yalnız daha yogun kokan mumları nerede bulabilirim bilgin varmı?

    YanıtlaSil
  3. yahu bak bu benim bir süre önce aklıma gelmişti. Meğer unutmuşum.Şimdi senin yazını okuyunca aklıma geldi . Bir ara yapayım :))

    YanıtlaSil
  4. Bende mum hastasıyım:))ama bu aralar özel hobilerimi unutur oldum.Malum hayat şartları.Ama resimleri görünce hepsini istedim:))

    YanıtlaSil
  5. Poh Poh Perisi bende en çok onu sevdim (:

    Chunli; tatlışım tepe home'da çok daha yoğun kokulu mumlar var(:

    Dominika yap tabi kuzum (:

    Tuğba; hepsini de o kadar kolay yapabiliriz ki,sadece üşeniyoruz,yani kendi adıma konuşursam ben üşeniyorum (:

    YanıtlaSil
  6. güzel mumlar, güzel fotoğraflar, çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  7. Diğer resimleri de paylaşmayı düşünüyorum bakalım onları da sevcek misiniz (:

    YanıtlaSil
  8. süüper gorunuoorlarr...gecmıs olsun dıleklern için de cok tskler...

    YanıtlaSil
  9. Özgecim rica ederim ne demek canım,her zaman odandaki çiçekler gibi rengarenk ol (:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme