3 Kasım 2009 Salı

ziLLosh'un Hediyeleri





bir doz minik güzel şey bloğunun sahibesi de kendine bir bahane bulup bizler için hediyeler hazırlamış(: Bloğunda çok güzel anlatmış her şeyi. Aynen söylediği gibi bende son bir kaç yıldır doğum günlerimde hediye yerine para almaya başladım ailemden, ama anladım ki beni hiç mutlu etmiyo çünkü minicikte olsa fiyonklu renkli bir kutu açmanın tadı hiçbir şeyde yok.Bu arada bende 100 izleyiciye ulaştım hatta yavaş yavaş ilerliyorum ve bunu bahane ederek sizlere minik bir paket hazırladım ama herkesler yarışma yapıyo bu günlerde ortam biraz durulsun benim paketim de çıkıcak huzurlarınıza (: Kış meselesine gelince bende sevmeyenlerdenim çünkü kısacık günlere hiç bir şey sığmıyo,hafta sonları dışarı bile çıkmak istemiyorum şu karanlık günlerde...

4 yorum:

  1. Güzel blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.

    YanıtlaSil
  2. merhaba,bloğun çok güzel hediyelerimde çok güzel,takipe aldım sitenizi

    YanıtlaSil
  3. Gülay merhaba teşekkür ederim.fakat las vegas hediyesini ben değil zillosh veriyor. katılmak istersen yazıdaki bir doz minik güzel şey kısmına tıklaman yeterli.

    YanıtlaSil
  4. http://mushaboom8.blogspot.com/2010/01/las-vegas-konseptli-hediye-kime.html

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme