6 Kasım 2009 Cuma

Kokulu mim 2

Aslında ben koku mimini daha önce yapmıştım ama sechill & can beni mimlemişler sağolsunlar (: İkisine de teşekkür ediyorum ve bu mimi tekrar cevaplıyorum.


1) BVLGARI AQVA; babama en çok yakıştırdığım kokudur. Koridor eğer bvlgari kokuyorsa bilirim ki babam işe gitmiştir (:

2) ARMANİ CODE; canımın diğer yarısına zorla kullandırdığım ama benim en çok sevdiğim kokudur.

3) VICKS; yanlış okumadınız bildiğiniz vicks çocukluğumun kokusudur çok severdim o mentollü kokuyu (:


4) BİRA KOKUSU; alkol kullanmayı sevmem ama nedense bira kokusunu çok severim (:


5)DETERJAN KOKUSU; tam bir deterjan sapığıyım diyebiliriz bayılırım temzilik malzemeleri almaya onları kullanmaya. sırf yeni deterjan aldık diye temiz yerleri tekrar sildiğimi bilirim (:

Eğer neler yazdım diye merak ederseniz şuradan daha önce ki kokulu mime ulaşabilirsiniz.

8 yorum:

  1. Yoğun istek üzerine oldu biraz ama sağol canım.
    Deterjan olayına bayıldım =)

    YanıtlaSil
  2. Bende teşekkür ederim tatlım (: bunu cevaplamak çok eğlenceli oldu unuttuklarımı hatırladım.

    YanıtlaSil
  3. ne bu ya biriniz çamaşır suyu biriniz dfeterjan :D

    YanıtlaSil
  4. Çok ta ilginç değil aslında bayanlar böyle varlıklar işte (:

    YanıtlaSil
  5. İnsanlar çiçek kokusunu fln sever biz temizlik ürünleri kokusu seviyoruz =)))

    YanıtlaSil
  6. biz özelizdir belkide sehhillcim(: eve girdiğimde perdeler yıkamış yeni asılmışsa değmeyin benim keyfime o ne güzel bir kokudur yarebbim (:

    YanıtlaSil
  7. Hele çamaşır suyu yok muu baş döndürücü ohhhhh =) acaba kezzabın falan da kokusu güzel midir =))))(ay koptum)

    YanıtlaSil
  8. Ay hiç gülceğim yoktu sechhill (: ama ben de çamaşır suyunun kokusunu severim (:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme