24 Kasım 2009 Salı

Ugg Botlarıma Kavuştum (:




Uzun zaman önce ugg almaya karar verdim ve tuttum deriden mağazalarının yolunu. Tabiki de sadece bakıp çıktım,çünkü bile bile 2 katından fazla para vermek içimden gelmedi.Resmi satış sitesinde 180$ olan Classic Tall modelleri türkiyedeki yetkili satış temsilcilerinde 575 tl'ye satılıyor. Gittigidiyordan da almaya gönlüm el vermedi,çünkü sahte çıkma olasılığı yüksekti. Bende yurtdışından orjinal ugg arayışlarına başladım.Resmi siteden sipariş versem boşu boşuna kargo ücreti ödeyecektim,buna alternatif olarak hem orjinal satış yapan hemde free shipping uygulaması olan shopbop'u Chunli sayesinde keşfettim.Zaten ugg australia sitesinde online yetkili satıcılıar listesi içinde shopbop sitesi yer aldığı için gönül rahatlığıyla siparişimi verdim.Fiyatları da uggaustralia sitesindekiyle aynı.Shopbop teslimatları ups ile yaptığından dolayı geçen hafta salı akşamı vermiş olduğum sipariş perşembe öğleden sonra elime ulaştı. Orjinalliği konusunda hiçbir şüphem olmadı. Eğer benim gibi hem orjinal ugg alıp hem de çok fazla para vermek istemiyorsanız shopbop'tan sipariş verebilirsiniz.

14 yorum:

  1. Güle güle kullan canımmm:))

    YanıtlaSil
  2. güle güle giyin canımmmmmm cok yakı$mı$ :)

    YanıtlaSil
  3. Pride'cım teşekkürler tatlım.

    Chunli aldığımdan beri her gün giyiyorum nerdeyse,ne kadar rahatmış yahu (:

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan botlarını şekerim.
    Ben de grisini aldım.İlk fiyatını sorduğumda 800 tl'ydi.Şok geçirmiştim.!
    Vazgeçmiştim.Yurt dışından getirttim sonra.Akrabalar sağolsun, buldular.
    Sahteleri belli oluyor zaten, :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canım çok güsellerr

    YanıtlaSil
  6. ii günlerde giyin, ayağında eskisin:)

    YanıtlaSil
  7. yazdığım yorum silindi galiba;
    neyse dedim ki =)
    ben de yurt dışından getirttim canım.İstanbulda çok yerde araştırdım ilk çıktıklarında 800 tl'ye kadar vardı ve şok olmuştum, alamazdım da o paraya tabi =)
    Grisi var bende de ve çok rahat şekerim !
    Bunu demiştim =)=)=)

    YanıtlaSil
  8. Yetenek sizin; sağol tatlım pek ayakkabı eskitemem ben ya, bir tek converselerim yıkanmaktan eskimişti hatta yırtıldığını görünce sevinç çığlıkları atmıştım (:

    Kokoshcum daha güzelleri senin olsun (:

    Minecim sağol kuzum,valla yurtdışındaki akrabalarımın bana pek bir faydası olmadığı için iş başa düştü araya araya bulup aldım en sonunda(:

    YanıtlaSil
  9. Spor ayakkabılarından bile daha rahat :) begendigine cok sevindim canım :)) güle güle eskit :)

    YanıtlaSil
  10. Evet tatlım innaılmaz rahat,teşekkür ederim (:

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar pahali! Burada dun sordum 119 dolardi..gerci modeli bir turlu ayagimda begenemedim,acaba ilk basta Boyle mi oluyor herkese ;) bu arada gule gule kullan cnm

    YanıtlaSil
  12. Çok güzelmiş :) Güle güle kullan,ayağında paralansın :)

    Ben bunlara gıcık oluyorum ama sende bir güzel mi durmuş ne ?

    YanıtlaSil
  13. şekerim aşkolsun aylardır shopbop diyorum ;)

    YanıtlaSil
  14. Dominikacım daha iyileri senin olsun canım ayrıca iltifatında ağzımı kulaklarıma getirmedi değil (:

    Meltemcim alana kadar gıcık olup duruyordum ama şimdi ayağımdan çıkarmıyorum,ayrıca her kıyafete uyuyor ister eşofmanınla giy istersen eteğinle çok büyük rahatlık ;)

    Kristal kürecim sürekli de takip ediyorum seni biliyorsun ama shopbop'u ilk chunli de gördüm belki de ugg sattıklarını bilmediğim için hiç dikkat etmemiş olabilirim canım.gerçi öğrendikten sonra kısa bir araştırma yapıp hepinizin yazılarını okudum ve daha sonra sipariş verdim (:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme