2 Kasım 2009 Pazartesi

Ugg Almak İstiyorum



Evet çirkinler biliyorum ama almam lazım çünkü kış geldi mi mümkün değil benim ayişlerim ısınmaz.
Sebebi bayanların %80 inde olduğu gibi kansızlık.
Herkesin de ayağında var kızılay dağıtmış gibi ama olsun napalım sağlığımızdan daha mı önemli sanki. Alışmışım yazın converslerimin rahatlığına bu havalarda ne giysem bilemiyorum utanmasam beyaz converslerimi giyip çıkıcam ama o da olmuyo işte,hemen soğuğu çekiyo ayaklarım bUz kesiyo. Bunlardan istiyorum ama sahtesini alırım diye de korkuyorum. Sizden isteğim yakın zamanda ugg sahibi olanlar bana yorum yazın lütfen nerden aldınız? orjinalliğinden emin misiniz? memnun musunuz? Çok şey istemiyorum bayanlar hadi (:

18 yorum:

  1. geçen hafta dawgs hediye ettim 2 çift keşke benim yarışmaya katılsaydın :/

    YanıtlaSil
  2. her ne kadar sevmesemde çok sıcak tutuyor..

    YanıtlaSil
  3. Canım daha bugün gördüm bambi kampanya yapmış orjinal ugglar 100 lira:)kaçırma bence:)

    YanıtlaSil
  4. valla öle ahım şahım sıcak tutuyosa bende alimm çok para ama, moda filan hikaye kansızlık başa belaa, uff :((

    YanıtlaSil
  5. Kristal kürecim; tam o sırada şirkette internet bağlantısı gitti açtığımda baktım ki iki kişi yorum yapmış görünce çok üzüldüm ama ilk iki dediğin için katılamadım,kazananlar güle güle kullansınlar (:

    edoşum; bende hiç sevmiyorum ama ne kadar üiüdüğümü anlatamam yazın bile buz gibidir ellerim ayaklarım :(

    duygucum yelizin dünyasında ugg ile ilgili nerdeyse 500 tane yorum var,orda okumuştum bambidekiler sahte yazmıştı alanlardan birisi ama ne derece doğru bilmiyorum.Orjinalliği şu bağlamda önemli eğer sıcak tutmazsa sahte olanlara boşuna para vermek istemiyorum ama yarın hemen bakıcam canım bambiye, çok sağol.

    Özge bulup alalım birer tane,kurtulalım şu soğuktan yoksa ben bu kış çok hastalanırım.

    YanıtlaSil
  6. nefret ediyorum ben kuzum ben 10 yaşında kayak yaparken babam bana tüylü botlardan almıştı ki onlar ugglara bin basar zaten burada satılanların hiçbiri de gerçek değil

    YanıtlaSil
  7. Cecim ben kullananların yalacısıyım çok sıcak tuttuğunu söylüyolar ama inanıyorum öyle olduğuna yazın serin kışın sıcak tutmasa yaradan neden koyunları böyle kaplasın dimi ama (:

    YanıtlaSil
  8. Ben evde kullanılan koyun postlarına bile el süremem çocukluğumdan beri nedense çok huylanırım ama üşümeme mani olcaksa geçiririm ayağıma çoraplarımı hissetmem o tüyleri napiim (:

    YanıtlaSil
  9. edoşum üstteki yorumumda sanaydı adını yazmamışım (: ayrıca dediğin gibi ben bunların orjinalliğine de inanmıyorum nedense

    YanıtlaSil
  10. Bambi'dekiler Çin malı orjinal değil! Tipinden de anlaşılıyor zaten babam bu piyasanın içinde kışın ugg giyilmezmiş bilmem ne bi dikişi varmış su alıyormuş haberiniz olsun !

    YanıtlaSil
  11. Aichacım Sanırım yazın giydiğimiz plaj terlikleri gibiymiş altı.Bende duymuştum yağmurda falan giyilmediğini pofiş söylemişti ama zaten benim ihtiyacım iş yerinde giymek için o yüzden almam lazım tatlım

    YanıtlaSil
  12. bende bayılıyorum bunlara ayrıca bana çirkin gelmiyorlar yaaaa

    YanıtlaSil
  13. Balpötüşü çok kaba gibi, bi değişik gibi bilemedim şimdi ama alıcam muhakkak (:

    YanıtlaSil
  14. valla sıcak tutsun su geçirmesin istiyorsan Goretex teknolojili bi bot alman lazım canım :/ 100 tl olan ugg'lar da çinde üretilenler. orjinalleri made in australia

    YanıtlaSil
  15. bende istiyorummm ya ama çok pahalı güzelde deiller zaten:) ama moda diyemi bilmem bende almak istiyorum hatta istemekle kalmayıp hayalimde kombinler bile yapıyorum alamazsam içimde dert olur valla:)

    YanıtlaSil
  16. cemrecim Zor durdum zaten bu gün yerimde , akşam çin malı olduklarını bile bile gidip bambiye bakıcam en azından biraz rahatlarım (:

    YanıtlaSil
  17. orjinal ve kaliteli uggları buradan bulabilirsiniz

    http://dukkanlar.gittigidiyor.com/Wholesale_Shop/

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme