9 Kasım 2009 Pazartesi

Kremalı & Mısırlı Tavuk sote







Kremalı tavuk benim geç keşfettiğim fakat yapmaktan ve yemekten büyük zevk aldığım bir tariftir. Tavuk ile yapılan yemekler hem çok pratik hemde lezzetli olurlar.Eğer misafirlerinize kısa süre içerisinde lezzetli bir yemek sunmak iserseniz denemenizi tavsiye ederim...

Benim tarifimde çok fazla ölçü yok. genelde 1 kg tavuk için yarım paket krema 200 gr konserve mısır ve göz kararı kaşar peyniri kullanıyorum. Öncelikle tavukları rengi dönene kadar soteliyoruz,ardından baharatları katıp özdeşleşmelerini sağlıyoruz. Pişmeye yakın yarım paket kremayı ilave ediyoruz.Çok fazla suyunu çekmeden ocaktan alıp fırın kabına koyuyoruz,üzerine konserve mısır ve rendelenmiş kaşar peynirini ilave edip yaklaşık 10dk kadar fırınlıyoruz.

12 yorum:

  1. ımmmh denicem tatlım , saol paylaşım için :))

    YanıtlaSil
  2. rica ederim ne demek (:

    YanıtlaSil
  3. Hımm değişikmişş denemeliyim..Eline sağlık..

    YanıtlaSil
  4. öğle yemeğindee ne kadar tavıkk yemiş olsam daaaa en sotesinden ....canım bidee bundan istiicek korkarımmmm melammm

    YanıtlaSil
  5. çok lezzetli gözüktü eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Ness bence en kısa sürede denemelisin (:

    meleğim Korkarım ki ankaray geldiğimde yapabilirim (:

    Smyrnote design hem lezzetli hem pratik (:

    YanıtlaSil
  7. http://ikidelikadin.blogspot.com/2009/09/birazda-yemek-cornflakesli-tavuk.html

    Selaam,
    Kremalı tavuk'u seviyorsan bu tarifi mutlaka denemeni öneriyorum :)
    Gerçekten bayılacaksın...

    YanıtlaSil
  8. Pınarcım süper en sevdiğim malzemeler bir arada en kısa zamanda deneyip paylaşırım.
    Senin de ellerine sağlık (:

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık. çok leziz gözüküyor

    YanıtlaSil
  10. Şıkella teşekkürler canım (:

    YanıtlaSil
  11. SAnırım ben acıktım :D cok pratik bir tarif denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  12. Kuzucum en kısa sürede denemen lazım hem pratik hem çok leziz şu an bende çok acıktım olsa da yesek (:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme