22 Ekim 2009 Perşembe

İYİ Kİ DOĞDUN KARDEŞ




Hayatımın ilk dört yılından sonra annemle birkaç günlüğüne ayrıldık. Eve geri döndüğünde elinde mavi bir ana kucağı,içinde minicik bi kardeş,yanında da eve gelirken bana hediye aldığı çikolatalar,şekerler. 17 sene öncesi dün gibi aklımda.
Bana gelen hediye abur cuburları bir an önce elime alıp bahçeye oyun oynamaya indim eve yeni gelen misafirin ehemmiyetinden habersiz.Artık abla olmuştum odamı,oyuncaklarımı,yemeğimi paylaşmayı öğrenme vaktiydi benim için.Kolay olmadı paylaşmayı öğrenmek,alışana kadar açlık grevi yapmışım, çok zayıflamışım kıskançlıktan.Fakat Zaman geçtikçe kardeş büyüdükçe işin güzel yanlarıda çıktı ortaya.Evde suç işlendiğinde ceza ikiye bölündü ve birlikte yapıldı artık yaramazlıklar.Koltukları ters çevirip salıncak yapma,mutfakta anneden gizli yumurta pişirme,salonda çarşaftan çadır yapma vaktiydi artık.Bahçede oyun oynamaya izin verilmiyorsa birlikte ağlama vaktiydi.Şimdilik onun dünyası bendim çünkü o küçücüktü eğer ben yanındaysam inebilirdi bahçeye.Her adımımda artık peşimde.Eve gelen kız arkadaşlarımla bana rahat yoktu mesela.Odanın kapısı kapanıyorsa bilirdim ki kardeş kapının önünde odaya girene kadar ağlayacaktı.Hatta bir gün kardeşten kaçma planları yapılmış evin kapısı sessizce çekilmişti,evden çıktığımı hissedince kapıyı araladı bastı yaygarayı o arada ışıklar söndü, beni görmesin diye karanlıkta inmeye çalışınca merdivenlerden ayaklarım birbirine dolanmış yuvarlanmıştım, ağzım burnum kan içinde kalmıştı.Şimdi bunları hatırlamak o kadar güzel ki...Çocukluk anılarını seninle paylaşan birisi var artık hayatında.Anımsayamadığın yerde evet burda da bunu yapmıştık diyebilen bir kardeş.AcılarI,mutluluklarI,cezaları,ödülleri paylaştığın diğer parçan.
İYİ Kİ DOĞDUN KARDEŞ,İYİ Kİ VARSIN.

4 yorum:

  1. yaaa ne güzel yazmışsın..hep seninle olsun inşallah kardeşin..sen yine pek bi şi yapmamışsın,abim ben doğduumda camdan atmaya kalkmış beni :)

    YanıtlaSil
  2. Offf ne fena yaaa şaka gibi camdan atmaya kalkmışş (: ben kendi kendime zarar vermişim ama tabi alışmışım kısa sürede.allah kardeşlerimi yanımdan eksik etmesin hayat onlarla güzel.Bu güzel yorumun için de çok teşekkür ederim tatlışım.

    YanıtlaSil
  3. canımm benimm....ne güzel bi duygu ben ne düşüncesiz bi ablayım:( :):):)yazmamışım canım kardeşim doum gününü biilooma:)içtiim suyu yazan ben bak onu unutmuşum...ama onlara süprz post hazırlıodum artık onu da sölerim oaracıkta:):)...nice nice mutlu umutlu sağlıklı yıllara..kardeşlerimize ve tabikii bizlereeee...

    YanıtlaSil
  4. Amim meleğim amin.Yazmadın ama sen gayette düşünceli bi ablasın hiç te haksızlık etme.Sevgisini karşısındakine senin kadar cömertçe gösteren birini daha tanımadım ben.

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme