26 Ekim 2009 Pazartesi

Loreal & Maybelline Concealer








İlk resimdeki bu ay bitirdiğim loreal cocealer. Kullanım olarak çok pratik ve hijyenik. Fakat ben aynısından almak yerine bu seferlik maybelline'in ürünlerine bir şans vermek istedim...Yeni aldığım ürün affınıtone concealer.Bendeki en açık renk yani 01 nude beıge,fiyatı ise yaklaşık 15 lira civarında.Aslında üründen memnun kaldım ama bir daha alır mıyım bilmiyorum.çünkü kullanımı bana zor geldi fırçayı çıkarıp sür yetmedi tekrar tüpün içerisine sok-çıkar.Ama renk ve yapı bakımından lorealden hiçbir farkı yok.Eğer kullanım açısından sizi zorlamazsa loreal'e 30 lira vermenin mantığı yok.

7 yorum:

  1. O değilde aşk meleğine bayıldım çok şeker ;)

    YanıtlaSil
  2. Onu bende çok seviyorumm. Hatta bundan sonraki fotoğraflarımda bana eşlik etmesine karar verdim (:

    YanıtlaSil
  3. valla daha dün mac moisture concealera 38 lira verdim, içime oturdu :D ama seviyorum bu markayi ya, beni hiç hayalkirikliğina ugratmadi...

    YanıtlaSil
  4. loreal'i kullanmıştım bende, maybelline olanıda bir arkadaşım ama memnun kalmamıştı o?
    bende mac kullanmaya başladım daha sonradan çok memnunum..

    YanıtlaSil
  5. Caramelcim hiç içine oturmasın güle güle kullan(: Ben sizin gibi beceremiyorum makyaj yapmayı o yüzden öyle çok yoktur malzemelerim ama birkaç tane mac'im var onları da çok severek kullanıyorum.

    Siu'cum loral'den bende memnun kaldım ama makyajçantam o kadar çok maybelline concealer almış ki yurtdışı alışverişlerinden bende ona heveslendim (: fiyat performans olarak maybelline iyi ama tabiki mac'in yerini tutmaz.

    YanıtlaSil
  6. haklısın canım.. öpüyorum :)

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme