1 Eylül 2009 Salı

Schhwarzkopf Glıss Saç Bakım Ürünleri


Soldaki maske benim kurtarıcım oldu. bu yaz çok fazla güneş ışığına maruz kalan canım saçlarım çok yıprandı. kuaförlere güvenemediğimden de çok sık kestiremiyorum saçlarımı.ellerine makası aldılar mı allah ne verdiyse kesiyolar. hal böyle olunca da uçları yıpranıyo ve taranmıyo saçlarım.haftada iki kere falan kullanıyorum bu maskeyi çok iyi geliyo. sağdaki büyük şişe de kuaförlerdeki fön suyu gibi, saçlarıma fıslattığım zaman çok kolay taranıyo. eğer maskeyi kullanmadıysam mutlaka bunu kullanıyorum.ortadaki pembiş kutuda ise ısıya karşı koruma özelliği var. saçlarım hafif nemliyken de avcuma fındık kadar alıp saçlarımın uçlarına sürüyorum daha sonra kurutuyorum saçlarımın ısıdan zarar görmesini engelliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle söyle çekinme