29 Mart 2010 Pazartesi

Be-Yu Catwalk Eye Lights

Tekrar merhabalar,

Bu gün size uzun zamandır kullandığım Be-Yu ürünlerinden bahsetmek istiyorum.

Be-Yu markasını yaklaşık 3 sene önce Pofidik Şekerim sayesinde keşfettim.

Ankaradaki optimum AVM'de bulunan pino kozmetikte standı var bu markanın.

Be-Yu bir alman markası.

Başta,göz kalemlerine vurulduğum bu markanın bir çok ürününü kullandım.



İlk olarak bir kaç hafta önce aldığım  Catwalk Eye Light isimli üründen başlamak istiyorum.












İçerisinde bulunan renkler çok çok açık.

Neredeyse hepsi beyaza yakın.

Ve ışıltılılar.







Günlük makyajımda göz çevreme concealer uyguladıktan sonra renklerden herhangi birini bütün göz kapağıma sürerek aydınlık bir görüntü elde ediyorum.


Ya da  sadece göz pınarımı aydınlatmak için kullanıyorum.





Pembelere yakından bakalım....












Sol baştan;

Beyaz, Açık Pembe, Koyu Pembe ve Yeşil.


Aslında renk tonları birbirine çok yakın.

Sadece Yeşil  hafif altın rengi ışıltılar içeriyor.


Yazın çok fazla koyu renk makyaj yapmam göz çevremi aydınlatır, yanaklarıma pembe bir allık sürerek günlük makyajımı tamamlarım diyenlerdenseniz size uygun olabilir.

Ankaradaki pino kozmetik dışında istanbul çengelköydeki maxi alışveriş merkezinde bulunan bir kozmetik firmasında daha satıldığını gördüm.

Ürünleri orada deneyebilirsiniz.

Ürünün  fiyatı 20/22 TL civarında.



Markaya ait diğer ürünler hakkında buradan deteylı bilgi alabilirsiniz.

Ayrıca itsbeauty'de yer alan yorumlara da bakabilirsiniz.


Bu sitede ise bir çok ürünün satışı var fakat siteden daha önce alışveriş yapmadığım için tavsiye edemem :(


2 yorum:

  1. güle güle kullan canım o kadar güzel görünüyor ki içim gitti! pamuk şeker gibi geldi gözüme :)

    YanıtlaSil
  2. Hülyacım sağol tatlımm, daha iyileri senin olsun (:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme