11 Mart 2010 Perşembe

Yaratıcı Blogger Ödülü



Günaydınlar herkeslere.

Bu hafta inanılmaz yorgun ve bitkindim yazı yazmaya bile halim yoktu.

Yazacak bir sürü şey birikti.

Öncelikle   Pofidik Şeker ve Siyah Prenses'ten gelen bu güzel ödülü yazmak istedim.

Bu güzel kızlara ödüllerini benimle paylaştıkları için çok teşekkür ediyorum.

Bu ödülün kurallarına gelecek olursak;

- Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
- Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.Ödülün logosunu yayınlayın.
- 7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
- 7 blogun linkini yayınlayın.
- Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
- Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.



Ben listeyi tamamladım sanırım sadece aşağıdaki  bayanlara haber vermek kaldı ;)












 












3 yorum:

  1. oyy çok çok memnun oldum benim minik pembe kelebeğimmm :) kocamann kucakladımm..:)

    YanıtlaSil
  2. heyyy ilk ödülüm çokkkkkkk teşekkür ederim
    çok öptüm .

    YanıtlaSil
  3. Ceciimm kocaman kocaman öpüyorummm bende seniii (:


    yeşimcim çok sevindim tatlımm. bende seni çok çok öptümm..

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme