5 Nisan 2010 Pazartesi

Pembe Kiraz Nerelerde Neler Yermişş

Merhabalaaar, hepinize  çoook güzel bol güneşli bir hafta diliyorumm.

Havalar ısındıkça insanın enerjisi daha bi artıyor sanki

Saat 9 dan önce uyanamayan ben 7 de dikildim ayağa ve attım kendimi ofise.

Erkenden kahvaltımı yaptım ve sevdiğim blogları okumaya başladım.

Pofişş kuzumun bana gönderdiği bol yemekli mimi görünce karnım tokken hazırlayayım, yoksa bu gün kendime engel olamayabilirim diye düşündüm.

Çünkü aldığım kilolardan da anlayacağınız üzre boğazına düşkün bir bayanım.

Burcumun bütün özelliklerini taşıyorsam, benim suçum ne diimi ama.

Boğazına düşkün kelimesinde kapmışsınızdır, ama ben yine de söliim Boğa burcuyum ;)

Güzel yemekleri görünce dayanamam indiririm mideye.

Şu an kahvaltı saatlerinde olduğumuz için mimime kahvaltı yapmayı en çok sevdiğim mekanlarla başlamak istedim.




Hayatım boyunca en güzel kahvaltıları sanırım güzelcehisar cafe' de yaptım.

Pazar günler inanılmaz zengin bir menüyle çıkıyorlar karşınıza.

Eşsiz boğaz manzarasında yudumlanan çayın,tadılan böreklerin yerine hiç bir şey tutmaz benim için.

Bir yer günün her saati mi güzel olur, gündüz vakitleri her yer cıvıl cıvıl,deniz pırıl pırıl, akşamları ise her yer ışıl ışıll (:

Çok fazla ikileme yaptım sanırım ama, varın siz düşünün buranın bendeki etkisini....





Kahvaltı mekanlarında ikinci tercihim de Bizim ev restaurant.

Resim oranın kahvaltısına ait değil öncelikle bunu belirteyim.

Orda yaptığım kahvaltılara ait resim olmayınca netten aldığım bir resmi ekledim.

Bizim evde yaptığım ilk kahvaltıda salam,sosis vb kahvaltılıklar olmayınca ilk önce burun kıvırdım ama gelen zeytin,peynir,bal,reçel o kadar harikaydı ki ...

Hafta sonu şileye kaçanların uğraması gereken bir mekan.

Özellikle yazın ağaçların altında kahvaltı yapmanın tadı bir başka.

Beğendiğiniz kahvaltılık ürünlerden de satın alabiliyorsunuz...



Erkonyalılar  pide de öğle ve akşam yemekleri için tercih sıralamasında başı çeken mekanlardan.

Burada yapılan bıçak arası benim favorim.

İncecik, çıtır çıtır açık pide.

Bildiğim kadarıyla etleri konyadan getiriyorlar,lezzetlerinin en büyük sırrı da o.




Üsküdar fıstık ağacında Çağrı marketin karşısında bulunana Patso Burger' de benim gitmekten en çok zevk aldığım yerlerden biri.

30 metre aralıklarla iki dükkan yan yana.

Birisi büfe tarzı ve oturacak yer yok,muhteşem patsoları ayak üstü indiriyorsunuz mideye.

Diğer şubesi de biraz daha yukarı da.

Ayrıca bir de patso burger'in yanında yanılmıyorsam Kristal Büfe var patsonun hemen solunda kalıyor...

Bu büfede tavuk dönerden muhteşem bir kokoreç yapıyolar.

Döneri ince ince kıyıp baharatlar ekleyerek ekmek arası hazırlıyolar bence tadılması gereken bir lezzet...







Canım balık yemek istediğinde aklıma ilk gelen yer Küçük Yalı Balıkçısı olur.

Balık severlerin en uğrak yeridir burası.

Bir tarafında balık satışları var diğer tarafta da restaurant kısmı.

Küçük yalı balıkçısının hem fiyatları çok uygun hem de porsiyonları gayet doyurucu.

Not: Akşam vakitlerinde gitmek isterseniz kapıda uzayan kuyruğa takılabilirsiniz...






Yine üsküdar taraflarında bulunan ve çok çok sevdiğim bir  mekandan bahsetmek istiyorum.

Gerçi daha önce buradaki yazımda bahsetmiştim Fasulyustan.

Tereyağlı kurufasulye severler buraya da bi uğrasın derim.


Bir de Dörtler mi beşler mi bilemedim şimdi (:

Öyle bir et lokantası var bostacı sahilinde.

Geçen sene yıldönümümüzde gitmiştik oraya.

İyi ki de gitmişizz adamlar gerçekten et yapmayı biliyor.

Lezzetli bir ızgara yemek isterseniz tavsiye edebilirim...


Bu liste böyle devam eder gider.

Nasıl pis boğaz olduğumu az çok anlamışsınızdır.

Yemek konusunda hiiiç nazlı değilimdir.

İşkembe, kokoreç,lahmacun ohhh ayıla bayıla yerim hepsini.

Daha fazla devam etmek istemiyorum,çünkü karnımdan gurul gurul sesler gelmeye başladı bile (:

Benim gibi boğazına düşkün,kilo almaktan korkmayan bir kişiliğe sahipseniz önerilerimi değerlendirin derim...


Bu çok lezzetli mimi





ve

                                Dramaqueenne' e gönderiyorum.


Bakalım yemek konusunda siz bize nereleri tavsiye ediyorsunuz.



 




7 yorum:

  1. harika yerler canım gözüm gönlüm açıldı...ben bu aralar ev işleriyle uğraşıyorum malum evlilik hazırlıkları mim için cok saol hayatım ama vaktım yok fazla blogumla ilgilenmeye bile zar zor giriyorum üf :(

    YanıtlaSil
  2. Kim hazırlamış, kimin aklına gelmiş yaza girerken böyle bir post hazırlamak yahu.Nasıl mim bu böyle.
    Ben de boğa burcuyım şekerim ve kilolar aldı başını gidiyor.Tamam çocukta yaptık - kariyerde ama, bu kadar da üstüne gelinmez ki insanın canımmm aaaa =P
    Ne etcez şidi, herkes yazacak, yaza ne giyebiliriz diye düşün dur sonra !
    Bunu ilk hazırlayan, kesin , tıka basa doyup, kilo almayan tiptir.Benden sölemesi.KANMAYALIM =)

    YanıtlaSil
  3. Fıstığımm bak kaç gündür ben bile bloğa bakmaya fırsat bulamadım,sen nasıl bulcaksın ;)
    sen bu mimi yapamsan da olur ben ankaraya geldiğimde birlikte gideris sevdiğin yerlere ;)

    Minecim bende aynı senin gibi düşündüm tam kilo aldırmalık mim (: zar zor rejime görmişken bu yazıyı hazırlamak inan hiç kolay olmadı (:

    YanıtlaSil
  4. ne güzel anlatmışsın acıktım şimdi :)

    YanıtlaSil
  5. Canımcım yemek yemeyi çok sevdiğimden öyle büyük bir aşkla anlatmışımdır (:

    YanıtlaSil
  6. ya daha sabah kahvaltımı yapmadan blogunla rastlasmıstım, olmadı ki şimdi... caım hiç yemek cekmez aama o kahvaltı düzenını görünce vallaha kalkıp gidiyom dısarı.. gelince hesabını sorcam sana, didik didik yapcam blogunu. görürsün sen:) fotolar cok gusel, post cok gusel olmus. takıpteyım...

    yukselengunesindunyasi.blogspot.com

    beklerim...

    YanıtlaSil
  7. Güneşcimm bak kaç gündür post girmiyorum bloğumu her açtığımdada aynı kahvaltı resimlerini görmekten fena oldum (: Bu gidişle rejim falan yalan olcak sanırım (: Bu arada hemen ziyaret ettim bloğunu, takipteyim ;)

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme