27 Şubat 2010 Cumartesi

Ata Demirer Eyvah Eyvah




Biliyorsunuz Ata Demirer'in Eyvah Eyvah'ı dün gösterime girdi.

Hazır gnctrkcll'in kampanyası da başlamışken yararlanalım dedik ve dün akşam izledik.

Kısaca kampanyadan bahsetmek istiyorum, bu seneki sinema kampanyası önceki senelere nazaran biraz daha farklı.

Kampanya hafta içi her gün saat 19.00 seansına kadar geçerli.

SFR2 yazıp 2222'ye mesaj gönderiyoruz ve ardından şifremiz geliyor.

Benim bildiğim kadarıyla önceki senelerde sadece SFR yazıp gönderiyorduk şimdi yanına 2 eklenmiş.

Bunu özellikle belirtiyorum çünkü ben 2 eklemeden mesaj gönderdiğim için epey bi zaman kaybettim.

Filme gelecek olursak kadrosu gayet sağlam.

Özellikle de filmde kullanılan ege şivesi inanılmaz sevimlilik katmış.

Fakat senaryo biraz daha eğlenceli olabilirdi.

Ata'nın sahnesi filmden kat kat başarılı.

Özellikle ege şivesiyle yaptığı taklitler gerçekten harika.

Filmleri canlı performansının yanında sönük kalıyor bence.

Önceki filmi Osmanlı Cumhuriyeti'de beni pek fazla eğlendirmemişti.

Filmi izlerken kaç kere kahkaha attığımı sayıp söyleyebilirim,komik sahneler o derece azdı.

Gittiğine pişman mısın derseniz...

Yok o kadar da değil ama bence evde izlemelik orta halli bir film olmuş.













13 yorum:

  1. dün akşam bende izledim ve çok eğlendim...sanatçıların performansları gayet iyiydi ama demet akbağ ve ata mükemmeldi....çok beğendim....emeklerine sağlık.....

    YanıtlaSil
  2. Atanın sahnesini daha çok beğendiğim içindir belki benim bu düşüncelerim ama Demet akbağ hakikaten çok iyiydi, özellikler kör sahnesi ;)

    YanıtlaSil
  3. bende cok gormek istiyorum bu filmi,osmanli cumhuriyeti tam bir hayal kirikligiydi benim icin ama bundan umutluyum :)

    YanıtlaSil
  4. Son osmanlı eğlenilecek değil öğrenilecek bir filmdi, orada komedi değil durumu anlatan bir olay vardı. Lütfen azıcık dikkat dünya makyaj çevresinde dönmüyor. Okuduğum ve sevdiğim bloglardan birinde bu lafla karşılaşmak beni şaşırttı.

    YanıtlaSil
  5. Caprice umarım umduğunu bulabilirsin (:

    Kalüfer böcüğü yazılarımı takip ediyor olmana sevindim ama atladığın bir şey var benim bloğum makyaj bloğu değil dikkat ederseniz yazdığım bütün yazıların altında her seferinde farklı konulardan bahsettiğimi belirtiyorum. Yazılarımın herhangi bir kısıtlaması yok.

    Ayrıca makyaj bloğu olsa bile o yazıları yazan insanların hayatlarının tamamını makyaj yaparak geçirdiğini mi sanıyorsunuz bu bence çok aşağılayıcı bir durum. O insanların da bir iş yaşantısı, aile yaşantısı var günün yirmi dört saatini aynanın başında geçirdiklerini düşünmek yanlış bence.

    Ayrıca Son Osmanlıdan bahsetmiyorum ben.
    Benim bahsettiğim film ata demirer ve vildan ataseverin rol aldığı Osmanlı Cumhuriyeti.

    Yorumlarımızı yazarken bence biraz daha dikkatli olmalıyız...

    YanıtlaSil
  6. bnde bugun gitmeyi istiyorum ttlm kampanyanın geri dönüşüne sevindim doğrusu:)

    YanıtlaSil
  7. Kokoshcum bende çok sevindim ama saat kısıtlaması pek hoş değil zaten akşam 6 da işten çıkıyoruz ışık hızıyla sinemaya gitmek gerekir yetişmek için (:

    YanıtlaSil
  8. evet ya giden herkes orta dio bende fasla bi bklentiyle gtmiim bari:)ama demetcimin yptıgı her filme giderim sanırım ben ya!bide cem yılmazın:D:D:D

    YanıtlaSil
  9. Ayshenurcum zaten demet kurtarmış filmi,tabiki filmde yer alan bütün oyuncular çok sağlam ama demetin sahneleri çok hareketli ve eğlenceli.tabi senaryoyla alakalı bi durum bu.

    YanıtlaSil
  10. henüz izleyemedim:) demetin her filmi güzeldir

    YanıtlaSil
  11. Şıkellacım Demetin oyunculuğuna söylenecek söz yok ;)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, bloğunuza tesadüfen girdim. Özellikle bayanlar için renklendirilmiş güzel bir uygulama olmuş. Fakat dikkatimi çekenler ; Fazla alıntı yapmışsınız, cümle kurulumu ve vurgulamalarınız yerinde değil, dikkatli okuyunca bazı bilgi eksikliği göze çarpıyor.Mesela, özellikle " Ege şivesiyle yaptığı taklitler gerçekten harika ".Yazınızda ege şivesi değil trakya şivesi olacak. Düzeltiniz. Ayrıca yazılarınızın yayınlandığı tarihi altta göremedim. Selamlar, iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar, öncelikle bloğumu beğenmeniz beni mutlu etti belirtmek isterim.

    Ardından yazdığınız açıklamalar hakkında birkaç kelam etmek istiyorum.

    Fazla alıntı yapmışsınız'dan kastınzı nedir?
    Bloğumda başka bir blog ya da web sayfasına ait hiçbir cümle, ya da içerik bulamazsınız güncel konular {sinema,tv programları vb} dışında bir çok yazım kendi kullandığım ürünlerin yorumları ve kendi çektiğim resimlerden oluşmaktadır.

    Cümle kurulumu ve vurgulamalara gelecek olursak, bazı yazılarımda üslubum; karşımda sanki bir arkadaşım varmış ve ben onunla bir şeyler paylaşıyormuşum gibidir,doğaldır, benim tarzımdır.

    Ege şivesi konusuna gelecek olursak,filmi izlediniz mi diye sormak isterim. Çünkü film çanakkale'nin geyikli ilçesinde çekilmiştir.
    Coğrafya derslerinden de bildiğim kadarıyla Çanakkale ilimiz Ege bölgesinde bulunmaktadır. Yanılıyorsunuz diyebilirsiniz, fakat mantık yürüttüğünüzde ege sahilinde bulunan bir kasaba'da ya da köye'de Trakya şivesinin konuşulduğunu düşünmek benim mantık sınırlarımı zorlamakta.


    Tarih kısmı yazıların altında değil üstünde bulunuyor fakat uyardığınız için teşekkür ederim,gözümden kaçmış olabilirdi. Selamlar,yorumlarınız içinde teşekkürler.

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme