3 Şubat 2010 Çarşamba

Pembe Kiraz'ın Çantaları ve Minik Bir Sürpriz




Çanta mimini yaparken kolileyip kaldırdığım çantalarım geldi aklıma. Dün akşam açtım kolilerimi,çıkardım çantalarımı birer birer.

Kendime söz vermiştim PembeKirazPazar'ı açarken.
uzun zamandır kullanmadığım ürünleri evde bekletmeyecektim.

O yüzden de ekleyiverdim bu cici çantalarımı PembeKirazPazar'a.

Ürünlerimi bu kadar uygun satmamın sebebi bir an önce odamdaki kalabalığı azaltmak istememdir.

Hatta yakınlarım çok söylendiler bu fiyatlara satılır mı bunlar diye ama benim için önemli olan bu ürünlerle kısa sürede vedalaşabilmem.

Bu arada dün eklediğim ürünlerden ilkini mine'ye gönderdim.Yazımda da bahsettiğim gibi tüy azaltcı set'i o kazandı ve kargosuna ekledim.

Bu gün eklediğim çantaların fiyatları yine çok uygun ve hepsinden birer adet var.Bu gün alışveriş yapacak arkadaşları da es geçmedim ve onlar için de minik bir hediye ekledim detaylar için PembeKirazPazar'a buyrun lütfen.


GUCCI BENZERİ VE FUŞYA RENGİ ÇANTA SATILMIŞTIR.


2 yorum:

  1. Kuzum benim en doğrusu evler doldu hem ev boşalır hem bütçene katkı olur canım

    YanıtlaSil
  2. Çok doğru kuzucum ,odamda bana yer kalmadı zaten eşyalardan (: Bir de gereksiz yere evde dursunlar istemiyorum muhakkak ki birilerinin işine yarar.

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme