22 Şubat 2010 Pazartesi

Eyüp Sabri Tuncer'in Kadınlar Gününe Özel Kampanyası

Bu kış canım sürekli kavun kokusu istedi.

Ofis, araba, ev her yer kavun koksun istedim.

Marketlerde her çeşit spreyi buldum kavun kokulusunu bir türlü bulamadım nedense.


moda-yemek tarifleri'nin yazısında  Eyüp Sabri Tuncer'in online satış sitesinde bir kampanya olduğunu görünce belki orda kavunlu sprey  vardır dedim ve ışınlandım siteye.

Üç tane  kavun kokulu sprey aldım.

Ve sadece 12 TL ödedim kargosu da dahil olmak üzere.

Bununla bittiğini sanıyorsanız yanılıyorsunuz

çünkü

 Siteden 5 TL ve üzerinde yaptığınız  alışverişlere 40 TL değerinde bir set hediye ediyorlar.

Kampanya stoklarla sınırlı olduğu için bitmiştir diye düşündüm ama hediye seti ekleniverdi sepetime.

Kokusu nedir, nasıldır hiç bilmiyorum ama  İlgilenenler kaçırmasın diye yazmak istedim.

Bu kampanya dünya kadınlar gününe özel ve sadece 15 şubat 15 mart tarihleri arasında geçerli.


25 yorum:

  1. akşam akşam masrafa soktun beni:))

    YanıtlaSil
  2. Yaaa işte bende öyle olmuştum çokocum, ama çok cazip değil mi allahaşkına (:

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan ben de bişeyler alcam ama hediye seti sepetine hangi aşamada ekleniyor ben kredi kartı seçme aşamasına geldım ama eklenmedi nasıl anlıycaz?

    YanıtlaSil
  4. kapıda ödeme seçeneğini de göremedım kart numarasını vermek istemiyorum,güvenli mi acaba??

    YanıtlaSil
  5. eyüp sabri var tükkanda en güzel kavun kokusu airwick hiçç şaşmammmm;);)

    eyüp sabrinin mavi kutulusu harika kokuyorrr bide...

    tabi bn yollasam yanın da 40 millonluk hediye yollarmıydım bilemiyorum:P

    YanıtlaSil
  6. Çağlacım teşekkür ederim, canım ödeme seçeneğine gelmeden önceki kısımda hediye paketi seçeneği. Güvenilirlik açısından bi şey söyleyemem sonuçta internet üzerinde yapılan bütün alışverişler riskli ama sitede 128 bit SSL desteği var yine de için rahat etsin istiyorsan bence sanal kart kullan.

    YanıtlaSil
  7. Keşkem telefonunu açsaydın da söleseydinn hankisi güzel o kadar aradım seni (: olmazsa burdan görüşürüss. ha bi de o var yani 5 liraya 40 liralık hediye. bak sen hiç öle yapmadın dermişim (:

    YanıtlaSil
  8. sanal kartım yok ama havale ile ödemeyı seçtim becerebilirsem yarın halletcem artık teşkler

    YanıtlaSil
  9. Rica ederim canım umarım beğenirsin, çünkü ben de daha önce kolonyası dışında başka bir ürününü denememiştim.

    YanıtlaSil
  10. Hemen 3 ayrı sipariş verdim.. Şaka gibi bişi bu.. şişeler de aynı Victoria's secret..
    Süpersin pembekiraz.. Hemen blog'umda paylaşıyorum :)

    YanıtlaSil
  11. ben oda spreylerıni,ıslak mendillerini ve gülsuyunu denedım çok kalitelı ürünleri var

    YanıtlaSil
  12. Simcim güle güle kullan canım, umarım içi de dışı gibi güzeldir (:


    Çağlacım kolonyalı mendilini çok severim ben şu kokuları da güzeldir umarım.

    YanıtlaSil
  13. VALLA BENDE HEMEN ATLADIM HEDİYE SETİNDE HOT KİSSES SEÇTİM HİÇBİRİNİ BİLMEDİĞİMDEN SICAK ÖPÜCÜK SEKSİ BİŞİDİR DİMİ SEN HANGİSİNİ SEÇTİN

    YanıtlaSil
  14. Ben de aldım çıktım valla:) Sanal kartı uzun zamandır kullanıyorum, bence en güvenli internetten alışveriş yöntemi.Yavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  15. Moda_kesh güle güle kulan canım benim vazgeçilmezim çilek ama aklımda bi kaç şey daha kaldı artık bütün aileye sipariş verdiririm olmazsa (:

    Aslıcım güle güle kullan, sanal kart bence de çok sağlıklı ama bende bi türlü kullanmaya başlyamadım.

    YanıtlaSil
  16. Ben de aldım valla, teşekkürler haber verdiğin için.

    YanıtlaSil
  17. Rica ederim laçincim,güle güle kullan umarım beğeniriz (:

    YanıtlaSil
  18. Kavun kokusuna ben de bayılırım :) Hazır kampanya varken değerlendirelim :) Haber verdiğin için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  19. avi Masal'cım rica ederim.

    Umarım hediye paketindeki ürünleri seversiniz de haber verdiğim için mahçup olmam (:

    YanıtlaSil
  20. siparişi eline geçen ya da siteden siparişle ilgili geri dönüş alan var mı kızlar ??

    YanıtlaSil
  21. Armicim ben siparişimi bu gün teslim aldım tatlım

    YanıtlaSil
  22. aa ne güzel hediye seti de geldı mı nasıllar beğendin mı?

    YanıtlaSil
  23. Evet canım ben çok memnun kaldım,ilk fırsatta resimleri çekip yorumları yazıcam. Hatta bu gün annem adına da bi sipariş verdim (:

    YanıtlaSil
  24. tmm cnm merakla bekliyorum fotoları özellikle de hediye setini çok merak ediyorum...

    YanıtlaSil
  25. Armicim bi aksilik olmazsa yarın ki ilk işim o olsun ;)

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme