10 Şubat 2010 Çarşamba

Küçük Pembe Kiraztoşş

Günaydınlaaar, efendim cumartesi gününden beri bi şeyler yazmadığım için kendimi çok huzursuz hissettim ve bitsin artık bu hasret diyerek pofiş kuzumdan gelen mimle güne başlamak istedim.


Mimimizin adı : ''küçük pembe kiraztoş '' (:

Maddeler halinde ilerlememiz gerkiyormuş bu mimde.

Hazırsanız başlayalım mı ?

Önce bir kaç resme bakalım isterseniz...





89/90 yıllarında pembe kiraz .
Taaa bit kadarkenden belliymiş elbiselere düşkünlüğüm
Saçlarım da altın sarı,ne tatlıyım yahu (:




Bu elbise küçük gelmeye başlayınca annem de birisine vermiş ama ben senelerce çemkirdim git elbisemi geri al diye


Albüme de göz gezdirdiğimize göre sorulara geçebiliriz artık.




1. Mimleyen kişinin linki yani pofişcim


2. Çocukluğunuzda anne ve babanızla (ya da aile büyükleriyle) yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay, bir aktivite, bir eylem… Ve hangi yönünüze katkıda bulunduğu…



Babannemin evinde doğup kalabalık bir ailede büyüdüğüm için kendimi hep şanslı hissederim.

Evde hep benimle ilgilenicek birileri vardı annem,halam.babannem olmadı amcam, babam.

Ailenin ilk torunu,evin tek kızı olduğumdan hep özel hissettirdiler bana kendimi.

Bu gün hala özel olduğumu düşünür, her durumda kendime çok güvenirim.

PS: Bazı durumlar dışında,pofiş kapmıştır meseleyi ;)





3.Çocukken oynamayı en çok sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı?

Biraz saçma gelebilir ama oklava ve çarşaf (:

Çünkü kuzenlerimle oynamayı en çok sevdiğimiz şey kızılderilicilikti galiba...

Dilimize yeni bir kelime ekleyerek katkıda bulunduğum gözünüzden kaçmamıştır umarım (:

Evde ne kadar çarşaf ve oklava varsa toplar kendimize çadır kurardık,sonra da salonda  kudururduk.

Kardeşimle aramızda 4 yaş olduğu için ben onun yanından kaçar kuzenlerle oyuna dalardım,erkeklerle hırsız

polis falan oynar hep dayak yerdim.

Mertliğe  b.k  sürdürmemek için de yediğim dayaktan sonra asla ağlamazdım (:




4.Sokakta oynar mıydınız?


Sokak değil de bahçe diyebiliriz.

Çook büyük bahçesi olan bir apartmanda oturduk uzun seneler.

Babamın koyduğu kurallar çerçevesinde demir kapılar ardına çıkamazdık.

Oyun oynarken çakıl taşlarından rahatsız oluyoruz diye asfalt bile yaptırmışlardı bahçeye.

Ve bütün çocuklar o bahçede çok mutluyken ben mahalle çocukları gibi sokaklarda oynamaya özenirdim.

Hep erkeklerle futbol oynardım,bisiklete binerdim.

Bahçede bir yaramazlık yapılmışsa ilk olarak bizim kapıya gelirlerdi...

Öyle sakiiin,kendi halindeee,mülayim bi çocukmuşum işte  (:





5.Çocukluğunuz ve ilk gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz bir durum/olay…

Keşke şu koca bahçeli apartmandan taşınmasaydık ta arkadaşlarımdan ayrılmak zorunda kalmasaydım, bi şey değil benden sonra herkes dağıldı,gazı kaçmış kola gibi oldu bizim bahçe (:





6.Çocukluk ve ilk gençlikle ilgili iyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay…

İyi ki halam yanımdaymış, kız kardeşim olmadığı için benim kardeşim, ablam olmuş.

Birlikte izlediğimiz çizgifilmleri bile iyi ki izlemişiz (:

Yani tek bir olay yok, yaşadığım her şey iyi ki yaşanmış.





7-Varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir olay, anı…

Yaşadığım her şey bu günü etkilemiştir sanırım.

Attığım her adımda geçmişe dönük fotoğraflar canlanır gözümün önünde.

Bu gün yaşadığım mutluluklar, hüzünler..... hepsinde çocukluktan kalma bi şeyler vardır.


Eğer yapmak isterlerse aşağıdaki cicişlere bu mimi gönderiyorum...

vio

polyanna

burcu

zuzu

mıymıy kedi

3 yorum:

  1. eğlenceli bir şeymiş bu tamam fırsat bulunca yapacağım, teşekkürleeer :))

    YanıtlaSil
  2. yol yorgunlugumu atayim zevkle tatlim :)

    YanıtlaSil
  3. Burcu ve Polyannacım ne zaman müsait olursanız kucucuklarım ;)

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme