18 Mart 2010 Perşembe

Alice Harikalar Diyarında


Bir önceki postumda da belirttiğim gibi iki günlük ankara gezimde hiç bir şeyden geri kalmayıp bir de sinemaya gittim.

Pofidik şekerimle birlikte gişelerin önünde filmler arasında gidip geldikten sonra alice'te karar kıldık.

Açıkçası ben daha renkli bir film bekliyordum.

Epey karanlık, kırmızı,siyah ve beyaz renklerin hakim olduğu bir film.

Hatta sinemadaki çocukların çoğu ağlayarak çıktılar filmin ilk yarısında.

{ Küçük çocuklara uygun bir film olduğunu düşünmüyorum }

Pofidik şekerim de onlar gibi epey bi mızmızlandıktan sonra filmi izlemeye ikna oldu.

Kırmızı kraliçenin sarayında yer alan kalpli detaylar çok tatlıydı.

Beyaz kraliçeninde her an bale yapar edasıyla yürüyüşü (:

Öyle aman illa ki gidin, süper bi film,şiddetle tavsiye ediyorum diyemem ama kendi adıma konuşacak olursam ben bu filmi sevdimmm gibi...


4 yorum:

  1. hmm bende merak ediyordum gitsemmi gitmesemmi karar verememiştim :D e$imi ikna edebilirsem giderim artık :D

    YanıtlaSil
  2. Masallardan hoşlanıyorsanız gidin derim (: Pofidik epey sıkıldı filmde ama umarım siz beğenirsiniz ;)

    YanıtlaSil
  3. bende çok merak edıyorum bu fılmı ,özellikle de üç boyutlu gösterimini

    YanıtlaSil
  4. Berilcim bizde sinemaya girdikten sonra dedik ki keşke 3 boyut olsaydı (:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme