30 Mart 2010 Salı

Bonny Food Siparişim



İnternette ve TV'de gördüğümüz reklamlardan sonra bonny food artık iyice yerleşti hayatımıza.

Maksadım bonny food'u tanıtmak değil.

Daha önce şu yazımda kendisinden bahsetmiştim zaten.


Bir kaç saat önce çalıştığımız bir firmadan önemli bir kişinin doğum günü olduğunu öğrendim.

İlk olarak aklıma bildiğimiz çiçekler geldi.

Başladım çiçek satışı yapan siteleri aramaya.

O arada pofidik şekerim girdi msn'e.

Dedim ki benim bir derdim var pofişim.

Çiçek yollamam lazım ama gül yollasam sevgilim değil, mevsim çiçeği yollasam basit kalır, en iyisi orkide almak.

Ama orkideyi de gözümle görmeden nasıl göndericem.

İthal değilde yerli yollayabilirler.

Benim pek zeki arkaaşım pofiş dedi ki o zaman sen en iyisi bonny food yolla.

Ayy dedim ne akıllısın kuzuuu..

Bonnyfood sanki sevgiliye,anneye,kardeşe,arkadaşa yollanırmış gibi geliyo ama bence bu tür durumlarda çok risksiz bir seçenek.

Ayrıca çok ta farklı.

Benden önce kek çiçek yollayan birisinin olduğunu düşünmüyorum.

Diyeceğim o ki pek fazla samimi olmadığınız kişilere, özel günlerinde bonnyfood'dan kek  çiçek gönderebilirsiniz.

Benim seçimim pinky'den yana oldu.

Hem pembe hem de kendisi haftanın ürünü seçilmiş ve indirimde.

Bu gün öğrendiğime göre her hafta farklı bir üründe belirli bir indirim varmış.

Umarım sağsalim teslim edilir de kazasız belasız sıyrılırım bu işten ;)


Bu arada inanılmaz heyecanlıyım birilerini mutlu edicek bir şeyler yaptığımda o çook mutlu oluyorum,sizde de böyle oluyo mu  (:


Edit :  Sipariş sağ salim sahibine ulaşmış , çok ta beğenilmişş...



14 yorum:

  1. Ben de erkek arkadaşım yeni işine başladığında, fenerbahçeli bir sepet göndertmiştim :) Çıldırmıştı, süperler cidden. Hem de çok fazla ürün var içlerinde. Ailecek 1 haftada zor bitirdiler..

    YanıtlaSil
  2. Simcim çok iyi ya içim rahat etti sen öyle söyleyince (:

    YanıtlaSil
  3. :)ben bu olaya vesile olduğum için çok mutluyum dostum:)

    YanıtlaSil
  4. bende yorum yapmıştım ama:(

    YanıtlaSil
  5. Ya ama doğumgünümden sonra gördüm ben bunu:D Bilseydim yüzsüzlük edip isterdim sevgilimden:))

    YanıtlaSil
  6. Pofişim odamı toplamaktan yorumları onaylamaya vaktim kalmadı :(

    Ama ne iyi oldu kız,valla bana gönderseler bu kadar sevinirdim.


    İğne ile iplikcim olsun ya yine iste,hem doğum günü dışında olursa daha iyi olur (:

    YanıtlaSil
  7. Çok sevimli bir tercih olmuş şekercim..Bence bayılıcaktır süprizine,ama nasıl kıyıpta yiyecek o ayrı mevzu:)

    YanıtlaSil
  8. Duygucum umarım beğenmiştir, sonuçta şirket adına gönderdiğim için arayıp nasıl beğendiniz mi de diyemiyorum. Dün gelen giden çok yoğunmuş sekreterinden öğrendim bakalım belki bu gün arar da öğreniriz sevdi mi sevmedi mi (:

    Bu arada bende inanılmaz heveslendim,kendime de sipariş versem mi diye düşünmüyorum değil (: (: (:

    YanıtlaSil
  9. Herkes iyi hoş konuşuyorda bonny food ürünlerinin DOMUZ YAĞINDAN yapıldığını biliyormusunuz sizler.

    YanıtlaSil
  10. Hiç duymamıştım şimdiye kadar, ciddi bir iddia sizin söylediğiniz. Eğer kanıtlanmış bir durum ise değerlendirmek lazım,yok ben sağdan soldan duydum burada paylaşıyorum diyorsanız firmaya iftira atmış olursunuz.

    YanıtlaSil
  11. ya kızlar burada tartışıyorsunuz madem benim soruma da cevap verin 14 şubat sevgililer gününde bir kıza bonnyfood ürünü göndereceğim ama henüz aramızda bişey yok daha birbirimizi tanıma aşamasındayız üzerine "En Sevdiğim Olurmusun?"yazdırıp göndersem nasıl olur cevaplarsanız sevinirim.teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. * Tamamen doğal malzemelerle üretilen kurabiyelerimiz, damak zevkinize uygun olarak kakaolu, hindistan cevizli ve tarçınlı olmak üzere üç farklı şekilde hazırlanmaktadır. İçeriğinde hayvansal yağ kullanılmamakta, tamamen bitkisel özlü yağlar kullanılmaktadır. Kurabiye çiçeklerimiz, hazırlanmış hamurun lezzetli bir çikolataya batırılarak, üstünün royal şekerleme ile çiçek haline getirildiği bir üründür.

    * Royal şekerleme kurutularak çiçek formu verildiği için sert bir üründür. Dilerseniz bu kısmı çikolatalı bölümden ayırarak tüketmeyebilirsiniz.

    * Kurabiye çiçeği, katkı maddesi olmaksızın üretilmektedir. Bu sebeple tazeliğini, ambalajı açılmadığı sürece iki hafta boyunca korumaktadır.

    * Tüketim esnasında aranjman malzemelerinin çocuklardan uzak tutulmasına özen göstermenizi rica ederiz.

    http://www.bonnyfood.com/hakkimizda.asp?inf=41

    ARAŞTIRMADAN YORUM YAPMAYINIZ.

    YanıtlaSil
  13. BUM BEN BU FİRMAYI YAKINDAN TANIYORUM BU BİR İFTİRA BÖYLE BİR ŞEY KESİNLİKLE YOK DEĞİL DMZ YAĞI KATKIN MADDESİ DAHİ KULLANILMIYOR

    YanıtlaSil
  14. lemmoni bira zgeç oldu sanırım ama bence artanızda bir şey olması için yeterli bri adım atmış olursun bu buketi gönderdiğinde ;)


    Bu arada firma ile ilgili yazılan olumsuz eleştiriler ıspatlanmadığı sürece benim için bir değer taşımıyor.

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme