29 Mart 2010 Pazartesi

İyi Haftalar Herkese




Bu sabah resmen gözlerimle savaşarak attım kendimi ofise.

Yeni haftayı  böyle karanlık bir günle karşılamaktan hiç hoşlanmadığımı söylemişmiydim size.

Zaten haftasonundan kalma bir yorgunluk var,bir de üstüne iç karartıcı hava ohhhh tamm benlik.

Dün kuzenimin nikahı vardı.

Evlenmek ne kadar zormuş anladım.

Kuaför, fotoğrafçı,şuncu,buncu derken koca bir gün yetmedi bize.

Bana da prova oldu bütün bunlar.

Hem dee nikah şahidi oldum...

Öyle zormuş ki o masaya oturmak.

Allahım sanki ben evleniyorum,nasıl heyecanlandım anlatamam.

Bir de bu güne kadar gittiğim nikah ve düğünler toplasan bir elin parmağını geçmez.

Ben öyle düğünde, bayramda pek ortalarda görünmediğim ve sık sık saç rengimi de değiştirdiğim için,

salonda herkes önce bana baktı, sonra yanındakine dönüp bu kız kimin taraftan die sordu (:

Millet gelin ve damattan çok benim dedikodumu yaptı.

Nikahtan sonra bütün her şey bitti sanıyorsanız işte orda yanıldınız.

Ardından başladık takı merasimine.

Aldım elime bir kutu iğne başladım gelene geçene uzatmaya.

İğneyi verdikten sonra kurtuldum sanma sakın.

 Herkes öpmek istiyor.

Şu türk milletinin birbirini öpmekten aldığı zevki başka hangi ülkenin insanları alıyordur acaba ?

Düğünmüş,nikahmış bunlar boş işler diyerek tuttum evin yolunu (:

Ayrıca gün boyu aç aç dolaşmaktan guruldayan midem de isyanlardaydı.

Yemeğimi güzelce yedikten sonra rejimin tam 7. gününde çıktım bizim basküle.

Sonuç istediğime yakındı.

Geçtiğimiz hafta 63 kg,

Bu hafta ise 61.7 kg.

Hedefim haftada 1,5 kg dı zaten.

Yukarıda gördüğünüz güneşli günlere çok çok az kalmışken kıştan kalma fazlalıklarınızdan bir an önce  kurtulun derim.

Çok katı diyetler yapmaktansa, her şeyden azar azar yiyerek zayıflamaya çalışın.

Güzel görünmek adına sağlığınızı riske atmayın.



PS: Bu karanlık günde biraz içimiz açılsın, şöyle güzel resimlere bakalım derseniz tık.









5 yorum:

  1. yaz gelemedi gittii :) pembe kirazımm taptatlı haftalar diliyorumm sana...

    YanıtlaSil
  2. sizede iyi bir hafta dilerim. :)
    düğünler son zamanlarda benide nedense huzursuz etmeye başladı :))

    YanıtlaSil
  3. Cecicim sağol kuzucumm,mucksss ;)


    Komançicim teşekkürler tatlım, beni oldum olası huzursuz eder düğünler (:

    YanıtlaSil
  4. kuzenine mutluluklar
    ama ne güzel sende kendinde yapacaklarında fikir olmuştur bu kosuşturma

    umarım dilediğin gibi olur senin düğününde

    YanıtlaSil
  5. Ceydacım teşekkür ederim tatlım, evet benim içinde alıştırma oldu. Hele o masaya oturunca daha evliliğe hiiç hazır olmadığımın farkına vardım (:

    kocamaan öpüyorum senii

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme