4 Mart 2010 Perşembe

Yok mu Pembe Kiraz'a Yardım Eden


Dün makyaj malzemesi bu gün makyaj masası sonumuz ne olcak bakalım (:

Gören de zanneder ki makyajsız dolaşmam.

Makyaj malzemelerini de makyaj yapmayı da çok severim ama bu kış doğru düzgün rimel bile sürmedim.

İnanılmaz bi üşengeçlik var bende.

Biraz da sivilce problemi oldu sanırım o da engelledi beni.

Korkuyorum sürekli makyaj yaparsam tekrar sivilce oluşur diye.

Havalar da ısınmaya başladı, her yer rengarenk olcak bende güzel güzel süslenir püslenir dolaşırım bu yaz.

Odama da biraz renk katmak istedim ve resim de pek te belli olmayan masayı yaptırmaya karar verdim.

Arka kısmında farklı renk mermer olduğu için pek belli olmamış ama kahverengi çerçeveli olan işte benimkisi.

Ortasında bisazza cam mozaik var kenarlarında da benim en çok sevdiğim mermer.

Fakat ayak kısmını nasıl yaptırayım bilemedim.

O yüzden size danışmak istedim bütün önerilere açığım.

Bu kadar yaratıcı blogcu arkadaşım varken benim sırtım yere gelmez.

Hadi bakalım yardımcı olalım pembe kiraz'a...

3 yorum:

  1. bence çerçevedeki renkten ahşap ayaklar yaptır

    YanıtlaSil
  2. cnm bence çekmeceli olsun resimden anladğım kadarıyla masanın üst kısmı, ya pek anlamadım açıkçası resimden :) ama çekmeceli bol gözlü kullanışlı olsun tek diyebileceğim bu fikir olarak :)

    YanıtlaSil
  3. Celebicim kime sorduysam senin gibi ahşap dedi en iyisi ahşap yaptıriim bari (:

    Cecimcim evet tatlım o üst kısmı duvarda dikili halde olduğu için öyle çekebildim resmini,çekmece konusunda sa katılıyorum sana ama biraz küçük benim masam çekmece olursa ben rahat hareket edemem gibi.

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme