19 Mart 2010 Cuma

En Sevdiğim Kolyeler Mimi

Geçtiğimiz hafta Pofidiğim Şekerimin bana gönderdiği kolyeler mimi.

İşte bu mimi yapmaya ancak fırsat bulabildim ve en sevdiğim kolyeleri birer birer fotoğrafladım.







İlk olarak ankara tatilimin hediyesi olan kolye ile başlamak istiyorum.

Daha önce yazdığım postlarda anahtar kolyelerden bahsetmiştim.

Pofişimde yememiş içmemiş bana bu güzelliği almış.

Çok ama çok güzel bir sürü anahtar,eiffel ve fiyonk var daha ne olsun.

Almak isteyenler Yargıcı'da bulabilirler...





Bu kolyeyi gördüğüm anda atladım üzerine.

Daha etiketini çıkarmadan astım boynuma.

Tam bir tatil kolyesi.

Fotoğraf makinesi bile var (:

Oysho'dan bir kaç ay önce almıştım ama belki de bulabilirsiniz....








Şu narin bebeği ise pofidik şekerim kendi elcağızlarıyla yapmış ve bana göndermiş.

Danteli,kurdelası ne kadar da datlı dimi.

İşte bunu hiç bi yerde bulamazsınız,çünkü bana özel ;)











Accessorize'dan bir daha kolye almak yok diye kendime kaç kere söyledim hatırlamıyorum çünkü hemencik kararıyolar ama gönül bu ferman dinlemiyo ki.

Sevdim işte....







Şuuu minniş kalp kolyeyi de aslında ilk olarak ajda pekkan'da görmüştüm.

Küçücük oluşu o kadar çok hoşuma gitmişti ki...

Gel gelelim hiç bir kuyumcu da istediğim boyutunu bulamadım.

Ama benim minik kuzum bulmuş...

Zaten bu güzelliğin gelişini şu yazımda sizlerle paylaşmıştım.

Velhasılll hepsini çok seviyorum.







Hadi bakalım bayanlar çıkarın en sevdiğiniz kolyelerinizi....


4 yorum:

  1. kolyelerin saçların vee o minik kalpli kolye ucun harikaa bana da bu mimden gönderir misinn :)) yapmak istedim bir anda normalde blog kirliliği yaratmaması için tekrar tekrar aynı ödülleri yazmıyorum ama bunu canım çekti :)))

    YanıtlaSil
  2. Tatlışımmm göndermez olur muyum hiçç hem de çok sevinirimmmm yaparsan.arkadaşların çantalarını,takılarını karıştırmak ne kadar eğlenceli olur (: Bu arada o güzel iltifatların için çoook teşekkür ederimm... Daha daha güzelleri senin olsunn inşallah.

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok şirin çok güzel kirazcım güle güle tak takıştır..:)

    YanıtlaSil
  4. Sağol kuzucummm ;) muckss

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme