8 Aralık 2009 Salı

Ebristan











Bu günlerde içimdeki ''ebru'' aşkı alevlendiği için sizinle paylaşıp biraz rahatlamak istedim. Üniversitede aldığım ebru dersinin ardından stajımı da yine ebru üzerine yaptım.İstanbula döndüğümde ebru çalışabileceğim bir atölye arayışı içerisindeyken bir sohbet arasında Hikmet Barutçugil ismini duydum. Kendisinin ebru dersi verdiğini öğrendikten sonra hemen araştırmaya başladım.Üsküdarda bulunan atölyenin ismi ebristan.Bu sanata karşı ilgi duyan arkadaşların gitmelerini öneririm.

2 yorum:

  1. ne de ciddi ne de şirincek yaparmış ebrusunu pembem kirazım :) valla takdir ediyorum sabır isteyen bi iş ama ben beceremem herhalde..

    YanıtlaSil
  2. Valla bi denesen vazgeçemezsin ben bu sene dans kursuna gitmeyi tercih ettim bu da çok eğlenceli ama çok özlüyorum ebru yapmayı.inanılmaz bir duygu tatlışım

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme