7 Aralık 2009 Pazartesi

Strawberry YSL Ruj No:17







Strawberry.net sitesinden YSL rujlardan almayan kalmadı sanırım (: benimkisi de uzun uğraşlar sonrasında bu sabah elime ulaştı. Paketin üzerinde de yazdığı gibi yanlış ilçelere yollandı falan ama en sonunda elime ulaştı. PTT dağıtım konusunda kendini geliştirmeli, hele ki biz bayanların kozmetik ürünlere ne kadar çabuk kavuşması gerektiğini göz önünde bulundurursak bir kaç günlük gecikmenin bizi ne kadar gereceğini PTT'nin tahmin etmesi gerekir (: Her gün farklı numaralara beni yönlendirdiler ama yılmadan usanmadan paketimin takibini yaptım ve 24.11.2009 tarihinde verdiğim siparişin 05.12.2009 tarihinde evime gönderilmesini sağladım.Diyeceğim o ki takip etmezseniz paketiniz fizanı dolaşır size öyle teslim edilir. Gelelim strawberry'e ; limango şokundan sonra bu paketi görünce dedim ki işte olay budur. Paketin içinde ister 10 liralık malzeme olsun ister 100 muamele aynı. Yine sıkıca paketlenmiş,koruyucu köpüklere sarılmış olarak gönderilmiş.Ptt deki adam diyor ki alıcı kim? ; ımhh bennn peki gönderen kim : ımhh o da ben. Hmm anladım ordayken gönderdniz ama şimdi geldi evet dedim HongKongdayken kendime hediye gönderdim (: hediye deyince paketin içersindeki kendime yazdığım not geldi aklıma ''güzel günelerde kullanman dileğiye'' adam yanılmış sayılmaz al işte not bile yazmışsın kendine (: Rujun kalitesi ambalajından da belli oluyor zaten ama ben kendimce birkaç yorumda bulunayım. Sürümü o kadar güzel,öyle yumuşacık ki çok sevdim. Ama diğer arkadaşların da yorumlarında belirttiği gibi çabucak bitiyor.Çok belirgin olmasa da meyveli bir kokusu var.Bendeki 17 numara,çok güzel bir kırmızı.Güzel bir makyaj yaptığımda resimlerini paylaşıcam umarım (:

10 yorum:

  1. güle güle kullan tatlım :) dedigin gibi paketleme konusunda cok titizler..

    YanıtlaSil
  2. Çok sağol kuzucum,daha iyileri senin olsun. Evet çok memnun kaldım paketleme konusunda (:

    YanıtlaSil
  3. Nilgüncüm Çok çok çok teşekkür ederim (:

    YanıtlaSil
  4. resimleri koy bakalım şeker, kırmızının tonu istediğim gibiyse ve kaldıysa bende alırım :))
    güle güle kullan..
    bende bekliyorum benim siparişleri...
    pööfffff !

    YanıtlaSil
  5. Makinem iş yerinde kalmış yarın çekip eklemeye çalışırım tatlım. Bencede pöfff sipariş beklemek kadar sıkıcı bir şey yok :(

    YanıtlaSil
  6. Pembe fiyonkcum daha daha iyileri inşallah senin olsun canımm

    YanıtlaSil
  7. Clebi74 çok teşekkür ederim bana güzel dileklerde bulunan arkadaşlarıma allahım çoook daha güzellerini nasip etsin (:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme