10 Aralık 2009 Perşembe

GoJanelerim Geldi




Günlerdir gözlerim yolda postacıyı bekliyordum,dün öğleden sonra eve telefon açıp postacıyı sorduğumda ''oooo sabah erkenden geldi paketin'' dedi annem.Ayakkabıların geldiğini duyunca fırladım eve.Aldım ayakkabılarımı elime, teker teker denedim.Çok korkmuştum küçük gelirse de giyemezsem diye ama hepsi de tam oldu ayağıma.Bu konuda siu ve chunli'nin tecrübelerinden yararlanıp tr 37 numara için 7 numara sipariş verdim.





3 ürüne shipping dahil 103$ ödedim. 25.11.2009 tarihinde verdiğim siparişim 09.12.2009 tarihinde elime ulaştı. Gümrüğe takılmadı, herhangi ek bir ücret ödemedim. İlk defa sipariş verecekseniz siu'nun gojaneden nasıl alışveriş yapılır yazısını okumanızı tavsiye ederim,her şeyi detaylı bir şekilde anlatmış.










Gördüğünüz gibi miniklerimin resimleri yukarıda,kendileri de odamın baş köşesinde (:
Resimler pek net değil makinamın ayarlarında problem var sanırım ilerde kombinlerle birlikte daha güzel resimler paylaşırım umarım.

22 yorum:

  1. OK sipariş verme zamanı gelmiştir:)))
    Güle güle giy hayatım seçimlerin süper:)

    YanıtlaSil
  2. ay ay nasıl güzeller...güle güle giy..

    YanıtlaSil
  3. güle güle giy, çok güzeller.. bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. canımmm Hayırlı olsun :) güle güle kullan cicilerinii... Fiyonklu olan ayakına ne kadarda güzel durmu$ 3ünede bayıldım

    YanıtlaSil
  5. Pridecım tavsiye derim canım, teşekkürler (:

    Nilgün & Lady odeur çok çok teşekkür ederim, daha güzelleri sizin olsun canlarım (:

    Chunli sağol tatlımm en sonunda geldiler ;) çok teşekkür ederimm canım iltifatın içinn (:

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı uğurlu olsun, çok cicilermiş canım:)

    YanıtlaSil
  7. İğne ile iplik çok teşekkür ederim kuzummm (:

    YanıtlaSil
  8. harika yaa.. çok güzel seçimler.. güle güle kullann..
    o topuklularla nasıl yürüyorsun ama şaşırdım kaldım :)

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkrü ederim syhncım. Bunlarla uzun süre yürüme imkanım olmadı fakat diğer ayakkabılarımla çok rahat yürüyebiliyorum eğer sen pek rahat edemiyorsan platformlular çok rahat oluyor ;)

    YanıtlaSil
  10. canım güle güle kullan,vala fiyonkluda gözüm kaldı :) ama nazarım değmez,merak etme :)çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
  11. Sağol zeynepcim,bende çok severek aldım onu. hatta diğerlerini de onun sayesinde aldım diyebilirim (:

    YanıtlaSil
  12. canım güle güle kullan çok güzeller :) ben de şimdi sipariş vericem 3 ürüne, gümrüğe takılmamasına çok sevindim, benimki toplam 110 dolar oldu umarım seninki gibi hızlı ve gümrüğe takılmadan gelir :) peki kalitesinden memnun kaldın mı?

    YanıtlaSil
  13. Sağol tatlım ,sende güle güle kullan (: gümrüğe takılacağını zannetmiyorum benim paktimde epey büyüktü ve hiçbir sorun yaşamadım.Kalitesine gelecek olursak ben sadece bir tanesini deneyebildim henüz.Tanesi yaklaşık 50 tl'ye mal oldu ve 50 lira civarında bir ayakkabı için kalitesi bence iyi.

    YanıtlaSil
  14. Amanın kuzum 3yle pişti olduk eheh :) Geçen ay almıştım bende güle güle giy sende

    YanıtlaSil
  15. çok beğendim,çok güzeller..
    güle güle kullan şekerim :)

    YanıtlaSil
  16. Edacım ne güzel zevklerimiz aynıymış gerçi sen onları alar pullar daha da güzelleştirirsin (:

    Dominika sağol kuzucum en güzelleri senin olsun (:

    YanıtlaSil
  17. Siucum çok teşekkür ederim kahverengi olanı senden kopya çektim ama grilisi kalmamış bende bunu aldım ;) sende güle güle kullan tatlım (:

    YanıtlaSil
  18. canım cok guzel hepsı gule gule kullan bende sıparıs vermeyı dusunuyorum eger bı sorunla karsılasırsam danısırım :)

    YanıtlaSil
  19. Çok teşekkür ederim canım,memnuniyetle yardımcı olurum ama umarım karşılaşmazsın (:

    YanıtlaSil
  20. Fıstığım teşekkür ederim daha daha iyileri senin olsun inşallah (:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme