24 Aralık 2009 Perşembe

Mim

Yine pofişimden gelen mimin cevaplarıyla huzurlarınızdayım...




Sadece yazıları okumaktan sıkıldığım için sevdiğim görselleri de ekledim umarım beğenirsiniz...






1-Kullandığınız parfüm markası ?
Şu sıralar escada magnetism kullanıyorum ve parfümümü çok seviyorum.




2-En son okuduğunuz ya da okumakta oldugunuz kitap ?
Valla o kadar uzun zaman oldu ki zor hatırladım ; Masumiyet Müzesi





3-En son izlediğiniz film ?
Nefes,izlenmeye değer.

4-Okumaktan zevk aldığınız kitap türü ?
Acıklı, hüzünlü romanları okumayı seviyorum.






5-Vazgeçemediğiniz,beğendiğiniz giyim markanız ?
Polo Garage,Mango,Zara


6-Saç renginiz ?
Sarı

7- Göz renginiz ?
Bildiğin kahve (:



Eğer kabul ederse bendeayşegüle paslıyorum bu mimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle söyle çekinme