15 Aralık 2009 Salı

MiM MiM mİm

Pofişciğimin gönderiği ve benim için özel olan 5 yeri anlatan mim huzurlarınızda.





Babannemin evi,yani doğduğum ev. Battaniyeye sarılıp tv izlemek,halamın hazırladığı meyve tabağını tırtıklamak, dünyaya gözlerimi açtığım bu evde güne başlamak gibisi yok.




Caddebostan sahili hayatımda yaşadığım ayrılıkların,pişmanlıkların,endişelerin şahididir,benim için özeldir.




Şirin kırşehirde üniversite kaydımı yaptırdıktan sonra istanbula dönüşte ankaraya uğradık ve '' yaşasın büyük binalar var istanbula benziyormuş'' ''oooo Mc Donalds bile var'' deyip sevinç çığlıkları atmıştım. O gün hissetmiştim sanırım pofişimin memleketini çok sevceğimi.




Şile;Çocukluk yıllarımda yasakları delmenin ne kadar tatlı olduğunu keşfettiğim,çarşıda kaçamak bir dondurma yemenin bütün güzelliklere değişileceğini düşündüğüm yer.



Avrupa yakasına geçip kadıköye döndüğümüzde evimde hissederim kendimi.





Chunliciğim bu mimi sana paslıyorum ;)

3 yorum:

söyle söyle çekinme