31 Aralık 2009 Perşembe

Kristal Küre ve Pentiye Teşekkür




Bir süredir hastalıklar vs derken,yorumları cevaplamak dışında hiçbir şey yapamadım bloğumda.Ve yılın son gününe teşekkür yazısı ile başlamak istedim.Kristal küre'yi takip edenler cuma günlerini iple çekerler çünkü blog sahibesi her hafta bloğunda yaptığı yarışma sonucu birbirinden güzel hediyeler kazanmamıza vesile oluyor.İşte yukarıda resmini gördüğünüz pop up çorap korseyi kristal kürenin sorduğu soruya doğru cevabı vererek ben kazandım.Ürün dün elime ulaştı ve akşam deneme imkanım oldu.Bu korsenin özelliği popoyu kaldırıp şekillendirmesi.Harikalar yaratıp bir anda jennifer lopez poposuna sahip olmayı beklemek yanlış olur fakat ürünün duruşu güzel,ve gerçekten de toparlayıcı.Etrafımdakilerden de olumlu tepkiler aldım.Severek kullanacağım bir ürün.Kristal küreye ve Pentiye teşekkür ediyorum.

4 yorum:

  1. bundan bende aldım dün bnm amacım karnımı düz göstermekti popom top gbi oldu karın aynen duruyo :) komik oldum giymicem sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Eved canım özelliği popoyu toparlaması karın bölgesi için pek bi işlevi yok (: ama ben giyerim gayet fit hissettim kendimi (: (: (:

    YanıtlaSil
  3. sekerim güzel günlerde giy. ulaşmasına çok sevindim ;)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim kristal kürecim,severek kullanıcam (:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme