10 Şubat 2010 Çarşamba

Bakın Bakalım Paketimde Neler Var


Bilin bakalım bu paket kimden geldi ?

Hep bir ağızdan pofidik şeker dediğinizi duyar gibiyim.


Tabiki de şu kese kağıdından zarfa en fiyonklusundan kolye ve taç koymayı pofişim akıl eder.



Sanki ben bi yere gidiyorum da yanıma yolluk hazırlanmış gibi, lazım olcak her şeyi doldurmuş koca pakete.
Resimde gördüklerinizin dışında şu an benim midemde olan bir sürü şey var...
Dünden beri çekmeceme dizip dizip duruyorum bu gelenleri.
Kardeşim tofita istemeye geldiğinde de birer birer veriyorum bitmesin diye (:
Hatta biraz önce gelip salep istedi,yine kovdum odadan (:

Aslında tırnak makası ve törpüyü hiç kullanmam çünkü pek beceriksiz olduğumdan dolayı bu işleri kuaförde hallederim ama şu cicişlerin güzelliğine bakar mısınız. İnsanın manikürcü olası gelmiyo  mu allah aşkına...


Bi de ilk resime dikkatlı bakarsanız orda yeşilli bi krem var,dalan marka.
Bunu nerde bulursunuz bilmiyorum çünkü bana hep pofişim alıp gönderiyo.
İnanılmaz güzel bi kokusu var hem de zeytinyağı özlü.




Bu she'leri aldığını söylediği günden beri şu paketi gönder şu paketi gönder diye başının etini yedim pofiş kuzusunun. Şunların minnişliğine bi bakar mısınız nütfen (: Tahmin edemeyeceğiniz kadar minik ve güzeller. Tam çantada taşımalık,ayrıca kutusu da çok güzel,şeker kutusu gibi aynı hepsini yerim ben bunların yaa..

Gelen her şey o kadar tatlı o kadar güzel ki. bi de her paket gelişinde evdekilere bi hava atarım bakıııın benim arkadaşım yine neler göndermişşş.
Bak bak daha neler neler var .... ooooo şundan da var bundan da var....
Hatta gönderdiği şeker bile marka  '' polo ''.....
Şu marka şeker lafına bile saatlerce güldük halamla.
Hayatımın her anında,her köşesinde pofişten bi şeyler var.
Sadece maddi değil manevi anlamda da.
Hatıralarımda onun da olması o kadar güzel ki.
Neyse ben yine duygusala bağlamadan kaçıyım diyorum .
Seni çok seviyorum kuzu.

5 yorum:

  1. güle güle kullan ve afiyetle ye şekerim..
    pofidik içindeki tatlığı bu tatlarla sana yollamış..
    ikinizide öptüm.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Celebi 74 çok sağol kuzu el de beraber yiyelim bir çekmece dolusu abur cuburum var (: bende seni çok öpüyorum canım sevgilier.


    Fundacım çok çok çok teşekkür ederim canımmcımm mucks

    YanıtlaSil
  3. harika hepsi,güle güle kullan,ye,tüket :) bende öğrenmeye çalışıorum takiplerinizi beklerim,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim, hemen ışınlandım bloğuna (:
    sevgiler canımm (:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme