1 Şubat 2010 Pazartesi

Çeyizlikk





Merhabalarr, umarım herkes yeni haftaya bomba gibi başlamıştır.

Gerçi ben dökülüyorum,inanılmaz hastayım ama sizinle bi şeyler paylaşınca daha iyi hissediyorum kendimi.

Bu aralar yastık kılıflarına sarmış durumdayım. Aklımda bir sürü proje var.

Yukarıda gördüğünüz güzellikte bunlardan birisi


Hatta çeyizime eklenicekler kategorisinde yerini aldı bile.

Yastık kılıfına dikilen mini minnacık bir tül nasılda güzel bir hava katmış.

Daha güzel bir kumaş üzerinde bunu denemeyi düşünüyorum.

Sağ tarafımdaki yastığı benimle paylaşacak kişiden her gece güzel güzel notlar istiyorum....

Resimdeki not çirkin olmuş,ben daha güzellerini istiyorum tamam mı ?


Herkeslere mutlu ve huzurlu haftalar diliyorum.

11 yorum:

  1. :)bi sürüüü kumaş aldıkkk diklmeyi beklioo:):):)

    YanıtlaSil
  2. Haftaya bomba gibi başlamak isterdim ama ben de dökülüyorum... malum hafalar chasta ediyor insanı... Yastığa bayıldım, çok güzel fikirler veriyor insana. sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Pofişim fıstığım meleğimm al sen kumaşları ben de daha ne numaralar var aklım fikrim yastıklarda niyeyse (:

    Ayşegülcüm güneş bi yüzünü gösteri bi kayboluyo bi karar veremedi kalsam mı gitsem mi (: Ben de çog sevdim biir sürü yastık yapıcam böyle (:

    YanıtlaSil
  4. valla ben lisedeyken yapmaya çalışmıştım normalyastık diktim ön tarafa pencere gibi bikare yaptım ortasınada asetat kağıdı karenin üst kenarı dikilmediği için fotoğraf koyuyodum umarım iii anlatabilmişimdir:)ama bu fikide çok seker

    YanıtlaSil
  5. güzel mesaj gitti valla eğer özel biri varsa :)
    çok hoş ve güzel :)

    YanıtlaSil
  6. vala seni alan yaşadı..ben boş boş gittim kocamın evine :)

    YanıtlaSil
  7. Moda_kesh o da çok orjinal bi fikir,bak ondan da yaparım ben (: ama onu baş yastığı değilde süs yastığı olarak yapmak lazım.


    Fotoğraf prensesim benim gönderdim valla üstüne alındıysa (:

    Zeynepcim geçen seneye kadar annemlerin verdiği çeyiz paralarını genelde kıyafet almak için kullanırdım ama olgunlaştıkça anlıyosun kıyafetlere yatırım yapmanın mantıklı olmadığını ;)

    YanıtlaSil
  8. galiba bu posttan sonra sana kötü bir not birakilmaz ki yastiga :)

    YanıtlaSil
  9. Aycicim valla dün akşam hemen planlama yaptık halamla birlikte,kumaşları almaya en kısa zamanda gidiyoruz.Diğer yastığın sahibi de notları hazırlasın artık (:

    YanıtlaSil
  10. dıddııttt dıt dıtttt bir mesaj alınmıştır! :) eminim..;)

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme