4 Şubat 2010 Perşembe

Birlikte Sevelim

Güne bu kadar çok problemle başladıktan sonra,şu resimlerin bana iyi geleceğini düşünüp hemen ekleyiverdim bloğa.Hazır sevgililer günü de yaklaşmışken arşivimdeki bütün kalpli,kırmızılı,pembeli,çiçekli resimleri birlikte sevelim dedim.


Bu anahtarlar eskiden çeyiz sandıklarında vardı,anneminde bir sandığı vardı çook zaman önce ama tabi biz sosyetik olduk sandık evde barınamadı.Bir yerlede denk gelirse mutlaka alırım kuzucuğuma vereceğim bir hediyeye bu şekilde eklerim paket açıldıktan sonra da geri alır kendime kolye yaparım. Nasıl fena fikir değil dimi (:



İşte şu eski püskü kurabiye kalıplarını da çok sevdim,eski kutusunu da.

Bunlar bana hep büyükbüyük babamın evindeki eşyaları hatırlattı.



Pasta gibi olmuş resmen...


Yapımı çok çok basit duruşu çok çok güzel dimi.

Yazın bahçedeki gülleri kesip kendime yaparım ben bundan.


Yine basit yine basit,çaydanlığın rengi de çok güzel çiçekler de...

8 yorum:

  1. pembe gösterişli ve sevgililer günü konseptli daha ne olsun ki tam bana hitap eden şeyler gözlerim bayram etti saolllll

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel ama kalıplar ayrıca çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. ben o eski kurabiye kutularına bayıldım yahu... mazi koktu sanki :)

    YanıtlaSil
  4. Moda_kesh rica ederim tatlım pembeyi ve çiçekleri kim sevmez ki (:

    Ceydacım eved eved eved kalıplardan bulalım da alalım dimi (:

    Duygucum aynen öyle bunları görünce çocukluğum geldi gözümün önüne (:

    YanıtlaSil
  5. sevgililer gunu demeyin bana alerjim var :/ resimler guzeller

    YanıtlaSil
  6. Ellacım sevgililer günü bahane tatlım,resimlere bakıp sevelim,nasılsa bunları getiren yog :(

    YanıtlaSil
  7. ne kadar güzeller ya bayıldımm istiyorumm

    YanıtlaSil
  8. Handecim sayende tekrar bakıp tekrar mutlu oldum(:

    YanıtlaSil

söyle söyle çekinme