22 Şubat 2010 Pazartesi

Her Telden Çalmak İstiyorum



Günaydınlaar,

iyi haftalaar...

Şu sıralar kafam öyle karışık ki ne yapsam bilemedim.

Günler bana yetmez oldu.

Hafta sonu ne kadar da çabuk uçtu gitti...

Bi de boşluğa düştüm sanki.

Aralıkta yılbaşını bekledik, ocakta kuzunun doğum gününü,şubatta sevgililer gününü,halişkomun doğum gününü vs vs ama bitti.

Şimdi neyi bekliyoruz  ?

İnsan ard arda bi şeyleri bekleyip,onları tükettikten sonra ne yapacağını bilemiyor sanki...

Bu sıralar şu kuzu gibi dikiş dikmek , aynı zamanda fotoğraf çekmek, takı yapmak,kumaş boyamak da istiyorum.

Bu konularda engin tecrübelerinden faydalanabileceğim blogcanlarla her an her yerde görüşmeye açığım,bir mail kadar uzağınızdayım (:


Hııı unutmadan ekliyim, bir de spora başlamak istiyorum.

Tamı tamına 4 kilo almışım,geçen hafta farkettim  ve hemen duruma el koydum.

Bir haftadır rejimdeyim ve sadece 400 gr verebilmişim.

Şimdi bende inanılmaz bir üşengeçlik var, iki senedir spora başlıyorum diyorum ama  hala yerimde oturuyorum.

Göbekte biraz erimeye başladıktan sonra hemen vazgeçiyorum spordan.

1 ayda veririm ben bu kiloyu, sonrada derim ki aman boş ver salona o kadar para verene kadar alışveriş yaparsın ama bu sene yaşlanmış gibi hissediyorum kendimi.

Spora başlayıp  tazelenmek, kendimi dinç hissetmek istiyorum.

Formunuzu korumak için neler yapıyorsunuz, hadi konuşalım.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle söyle çekinme