6 Şubat 2010 Cumartesi

Kozmetik Diyetine Devam


Şu yazımda kozmetik diyetine başladığımı sizinle paylamıştım. Diyetim tam gaz devam ederken bitirdiğim ürünleri sıcağı sıcağına resimleyip yayınlamak istedim. Bitirdiğim her ürünün kutusunu çöpe gönderirken yerine yeni ürünler almanın haklı sevincini yaşıyorum (:



Calvın Kleın Euphoria'yı parfümü ile birlikte satın almıştım. Paketin içinde duş jeli,vücut nemlendiricisi ve  100  ml parfüm vardı. Duş jeli ve nemlendiriciyi bitirdim fakat elimde bir çok parfüm olduğu için buna sıra gelemedi bir türlü. Ama kokusunu çok seviyorum,bitmesini de pek istemiyorum açıkçası.
Bu nemlendiriciyi çok severek kullandım,kokusu çok kalıcı.
Yağlı bir yapısının olmayışı da beni kendine çeken nedenlerden.
Sürdüğünüz zaman kısa süre içinde emiliyor ve sizi rahatsız etmiyor.
Parfümde henüz bitmemişken bu nemlendiriciden tekrar almayı düşünüyorum.
Nemlendirici ve parfümü bir arada kullandığınız zaman daha kalıcı oluyor biliyorsunuz ki.


Schwarzkopf, saç bakım ürünlerinden inanılmaz memnun kaldığım bir marka.
Bu pembiş kremin vaadi fön ısısına karşı yoğun koruma ve parklaklık sağlamak.
Açıkçası sırf kokusu için bile alınabilecek bir ürün.
Özellikle yaz aylarında saçlarım nemliyken sürüp hiç kurutmadan çıkıyorum ve saçlarım mis gibi kokuyor.
Kış aylarında pek fazla fön çektirmediğim için bu sıralar alışveriş listemde yok.
Zaten elimde saç uçları için kullandığım bakım yağı var onunla idare ediyorum,yaz geldiğinde dolabımda yerini alır.




Kısacası diyete devam kızlar.
Ürünler bittikçe resimlerini çekip yorumlarımı yazmaya devam edicem.
Bu arada kullandığınız ürünler ile ilgili yorumlarınızı ve resimleri kirazpembe@windowslive.com adresine gönderirseniz burada paylaşmaktan büyük zevk alırım.


Herkese mutlu bir hafta sonu diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söyle söyle çekinme